BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Plasmaboodschap voor Brian!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Plasmaboodschap voor Brian!

De Miljonairs hebben zich op de bank verzameld. Er staat hen een plasmaboodschap te wachten! Er verschijnt een meisje in beeld. "Hee Brian, ik hoorde van mijn vader dat er een familielid van mij in De Gouden Kooi zat. Eerst dacht ik dat het Huub was, maar gelukkig was hij het niet en Jaap ook niet. Jij was het. Mijn vader is jouw peetvader, dus ik ben jouw nichtje. Ik heet trouwens Sophie. Ik zou het leuk vinden als je mij een keer zou uitnodigen in De Gouden Kooi, maar brieven schrijven is ook goed!", luidt haar verhaal. Brian lijkt even uit het veld geslagen na de boodschap. Het is dan geen bloedverwant, maar de Antilliaan is duidelijk blij verrast. "Opeens wil alle familie weer iets met ons te maken hebben, nu we bijna bij de winst zijn", zegt Huub sarcastisch. Dan wordt het filmpje op verzoek van Brian nog een keer gestart!

bron: tien.tv
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 27 maart 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Hahaha kben het verrassend genoeg een x met Huub eens.
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 28 maart 2008 - 08:41   quote  deeplink  
me too
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
ja en die kabouter gaat zelfs trouwen voor de winst, niet te geloven hoe vaak hij al in DGK verliefd is geweest en heeft willen trouwen, alleen die tilburgse matras is nattuurlijk bang dat ze na deze GK nooit meer iets anders krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Plasmaboodschap voor Brian!

0.0043091