BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Lieve Claire, wil je met me trouwen?"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Lieve Claire, wil je met me trouwen?"

Dan is het de beurt aan Huub. "Ik heb respect voor je dat je zo laat nog in De Gouden Kooi bent gestapt. Dat niet opgewonden standje dat jij bent houdt mij rustig. En je hebt je plek hier opgeëist. Je bent nog steeds niet weg. Brian zei net al dat ik soms voorspelbaar ben en ik moet hem gelijk geven", glimlacht de Oldenzaler. Dan gaat hij op zijn knieën voor Claire. "Lieve Claire, wil je met me trouwen?", vraagt hij hoopvol. Alle andere miljonairs kijken ongelovig toe. "Doe het niet", roept Jaap. Maar Claire is er al uit. "Ik ga ook voorspelbaar zijn, ik zeg ja!", roept de Tilburgse. De twee rollen dolgelukkig zoenend over de bank heen. De kogel is door de kerk!

bron: tien.tv
DGKJaapio
 DGKJaapio - donderdag 27 maart 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Hahaha zielig hoor :))
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Dit is echt niet normaal ik hoop dat Lieke weer gezellig komt als gastsp. is toch niet normaal ze wil lieke helemaal naar doen echt bah maar 1 ding lieke was slim iemand maar clair bah
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 20:57   quote  deeplink  
ja echt zielig hoe gek kan je zijn om zo maar op tv te blijven en clair teert op zijn rug want ze is vast er van overtuigt dat ze in de finale zit met huub en al haar fam zijn ook knetter
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Ooh echt waar ze heeft alles gevolgt op tv en ze toch met kuiken ogen van haar toch kunnen zien dat hij dit ook al wou met lieke hoe dom kan je zijn echt niet normaal
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 21:04   quote  deeplink  
betty boop gaat trouwen met haar kikker
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:08   quote  deeplink  
hoe lang is het nu geleden dat Hij Lieke vroeg?
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:09   quote  deeplink  
bijna 4 maanden toch
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 21:29   quote  deeplink  
Ja maar Lieke was wijzer wat zit die nu te lachen maar lieke jij komt beter terecht als clair en jou gun ik alle geluk
moesie
 moesie - donderdag 27 maart 2008 - 21:30   quote  deeplink  
hoe gek kan die griet zijn,dan ben je echt gek, trouwen met die kabouter IK HOOP ZO DAT LIEKE KOMT VANAVOND, dat zou te gek zijn. dan kan lieke die griet nog eens haar fijn uitleggen hoe hij haar bespeelde (samen wonen en,trouwen)maar lieke deed niet wat de kabouter zei,dus alle ballen op Bruidspaar ahahaha echt een giller.......
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:35   quote  deeplink  
Echt wat ik het minste begrijp, zijn de ouders van Claire, hoe kun je in Godsnaam zoiets als deze show je zegen geven terwijl het gaat om het geluk van je dochter. pappa zei zelf tegen Huub. ze heeft al genoeg mee gemaakt. nou dan, jij bent echt geen vader, en ben heel benieuwd wat jou motivatie is. om hierop in te stemmen. ik hoop dat jij je klapot schaamt als vader. Om je dochter op nationale tv zo kapot te laten maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2008 door Joseba@headliner --
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 27 maart 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Xanne maar ja het zit in de fam. he dus tja beetje dom
lisbeth
 lisbeth - donderdag 27 maart 2008 - 21:50   quote  deeplink  
Nou gelukkig Huub heeft de aandacht weer.Hij zei gewoon je en jij tegen Claire haar vader en Claire zegt nog steeds u tegen haar ouders dus weer bewezen dat Huub een onopgevoede domme,uit de klei getrokken boeren pummel is. Maar dat kan ook niet anders want Oldenzaal zit dicht geplakt met kranten. Nou familie van Claire gefeliciteerd met Huub. Hij kan nu alles weer bij jullie vertellen.(liegen)
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 27 maart 2008 - 21:53   quote  deeplink  
waarom belt hij zijn fam, niet die weten genoeg he dat hij ze dump
moesie
 moesie - donderdag 27 maart 2008 - 22:11   quote  deeplink  
claire belt haar ouders en die feliciteerd haar helemaal niet...... het is echt DIKKE FEEK dat hele trouwen
Decency
 Decency - donderdag 27 maart 2008 - 22:56   quote  deeplink  
Huwelijks aanzoek
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 10:10   quote  deeplink  
och, zoals de kabouter zelf zegt, Claire's uitstraling houdt hem rustig. Ik weet zeker dat dat komt omdat hij geen alcohol mag drinken in die hoeveelheden die hij gewend is te drinken, dus alcoholverbod opheffen , Gaby een avond laten komen en de verloving is binnen een week over.
Maar de grootste vertoning is dat het allemaal doorgestoken kaart is, als je gaat trouwen wil je het toch je vader en moeder ook vertellen, nou Huub, doe je natuurlijk als het zover is (komt ??)
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 10:22   quote  deeplink  
als je kabouter hoort motiveren ...daar druipt de slijk (kikkerdril)zo van af, om miselijk van te worden.
goede eigenschappen heeft ze die hij niet heeft, nee niet zo moeilijk, hij heeft geen enkele goede eigenschap.
Hij maakt er weer zo'n "wervelende" Hermitt de Kikker-show van, slijmbal Huub.
janeke
 janeke - vrijdag 28 maart 2008 - 10:34   quote  deeplink  
met een neppe ring
waar hij en jaap kostelijk om hebben gelachen
mien sufkut
lisbeth
 lisbeth - vrijdag 28 maart 2008 - 13:23   quote  deeplink  
ongeloofelijk hè!En dan die arrogantie op zijn kikkerkop. Eigenlijk zitten we de kikkers te beledigen. Nou en nu maar wachten op de post krijgen we al die slijmballen als een Sly met zijn club weer te horen. Ik kijk en luister niet meer naar dat brief voorlezen. En nu maar wachten tot Jaap overgaat tot de aanval.
jetje
 jetje - vrijdag 28 maart 2008 - 16:47   quote  deeplink  
Tuurlijk, heel Nederland kijkt mee... Logisch toch dat Huub bluft, En dat Claire de koe ja zegt... Achter de schermen weet ze dat ze m nooit voor zichzelf zal hebben... MONOGAAM wat is dat........
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 09:49   quote  deeplink  
moet je aan die kabouter vragen, die weet het met voorbeelden te over je uit te leggen, jetje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Lieve Claire, wil je met me trouwen?"

0.0102980