|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Doe Huubke de groeten!"
Claire besluit dat het tijd is om haar moeder te bellen. Moeders heeft zitten streamen en heeft natuurlijk allang gezien dat Claire een aanzoek voor haar kiezen heeft gehad. "Als jij het wil, dan moet je het gewoon doen", vindt de moeder van Claire. "Ik sta er helemaal achter. Ik heb er heel lang over nagedacht en alles bij elkaar vind ik het een topidee!", jubelt Claire. Huub zit er naast en hoort alles tevreden aan. "Ik hou heel veel van u! Mag ik papa nog even?", vraagt Claire en dan komt Ron aan de lijn. "Hee meissie! Ik hou heel veel van je en je weet dat ik Huub heb gesproken vanavond. Doe Huubke de groeten en een dikke kus!", spreekt papa. Nou, dat klinkt goed! Het zal vast een hele gezellige trouwdag worden...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja en huubje heeft onderdak he naar de kooi mag hij nu ook bij zijn schoonouders wonen want hij heet nog geen soel of bed onder zijn kont want naar de kooi kan hij niet bij zijn ouders wonen |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
dan wordt die toch lekker een ZWERVER want daar hoort hij in de goot ahahahah, want dat trouwen is DIKKE FEEK...... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2008 - 22:18 schreef moesie het volgende:dan wordt die toch lekker een ZWERVER want daar hoort hij in de goot ahahahah, want dat trouwen is DIKKE FEEK...... dat is het Moesie, hij heeft onderdak nodig, na de kooi de vila kan hij niet winnen. nu gaat hij de familie van Claire terroriseren. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zijn we daar goedkoop vanaf dan. |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
nou goedkoop wil ik niet zeggen,maaaaaaaaaaaaaaaaaaar we kunnen er wel, en graag zelfs van af zijn. van die tuin kabouter met zijn groote .................jullie weten wat ik bedoel |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wacht maar tot 22 mei, dan is die hele clan van Clair in de vernieling, weer geen schoonzoon.... Nou ik wil jullie alvast feliciteren, want zo'n "ideale" schoonzoon kun je beter nmeteen in de clicko dumpen, de etterbak |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huubje vergeet erbij te zeggen dat hij claire met een neppe ring van nog geen 60 euros en zegt dat het witgoud is hij en jaap gaan helemaal stuk claire en haar fam zijn samen huubje s onderdanen |
|
|
|