BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "F*ck, wat ben ik verliefd op deze vrouw"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - donderdag 27 maart 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "F*ck, wat ben ik verliefd op deze vrouw"

Brian en Amanda complimenteren elkaar in de Chill Room met de manier waarop ze de ontslagronde hebben doorstaan. "Ik denk dat het hele huwelijk niet eens doorgaat, ik vind het gewoon echt zielig voor haar van vrouw tot vrouw", spreekt Amanda haar twijfels uit. "Maar schat, ik wil het er nu niet meer over hebben. We gaan buiten bij het vuur zitten om ons tien maanden samenzijn te vieren!", vervolgt ze vrolijk. Ook Brian vindt dat een goed plan, maar hij wil eerst even nog iets zeggen. "Als wij in een ruzie of tijdens een massage tegenover elkaar staan en ik kijk in je ogen dan denk ik 'f*ck wat ben ik verliefd op deze vrouw'", liefkoost hij zijn vriendinnetje. Dit eindigt natuurlijk in een dikke knuffel en een hoop gezoen. Liefde beheerst vandaag de Villa!

bron: tien.tv
reetje 076
 reetje 076 - vrijdag 28 maart 2008 - 08:36   quote  deeplink  
amanda is jaloers wat o die wil zo graag trouwen maar ja daar moet je met twee voor zijn he 20 jaar zeg zo lijkt ze wel 30

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "F*ck, wat ben ik verliefd op deze vrouw"

0.0092868