|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claires geluksdag!
Vandaag hebben de Miljonairs niet stil gezeten! Heel de dag stond in het teken van de ontslagronde, maar Huub had hele andere zorgen. Stiekem belde hij de vader van Claire om toestemming te vragen om met zijn dochter te mogen trouwen. Hoe het ook zij: Brian kreeg toch lucht van de trouwplannen en sprak deze vermoedens uit, nog voordat Huub tot het aanzoek overging. Uiteindelijk ging Huub dan toch over tot actie en vroeg Claire ten huwelijk. De Tilburgse zei volmondig ja en dus staat ons een huwelijk te wachten! Verder werd vanavond ook bepaald dat Claire morgenavond mee mag doorbitchen met Ricardo op een feest in Amsterdam. Een goede dag dus voor Claire!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
moesie
|
|
|
dan kan ze zien hoe het echte leven is .als van ja huub, nee huub ,ahahahaha,ach efe maar weer een peukie..... zal het wel een goeie dag en avond voor haar worden ,ze loopt gillend naar haar pappie toe,meissie ,meissie toch wat doe jij je mammie,en pappie toch aan |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik wil niet generaliseren, maar ik begin bijna echt te geloven dat blondjes erg dom zijn, het grootste bewijs zit hier in DGK |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als mijn dochter hier was ingetrapt had ik haar onmiddelijk uit het huis gehaald. Als je zoiets doet (met Huub) ben je volgens mij ontoerekeningsvatbaar.Het bewijs ligt er wel dat Claire haar familie niet goed naar de streams kijkt dan hadden ze Huub en Jaap kunnen zien lachen om de namaak ring. Reden temeer om haar weg te halen.Maar wie haar billen brand moet op de blaren zitten. Als de waarheid aan het licht komt gaat ze volgens mij kapot. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dat heeft ze gelukkig alleen aan zichzelf te danken, de trut |
|
|
|