|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Beetje jaloers?
Voor Brian en Amanda was het een iets minder aangename dag. Amanda wilde graag hun precies tien maanden durende relatie vieren, maar zij vond dat Brian te weinig aandacht schonk aan het moment. Bovendien gooide het huwelijksaanzoek van Huub ook nog eens roet in het eten, waardoor deze dag voor Brian en Amanda behoorlijk in het water viel. Uiteindelijk zijn ze met ruzie gaan slapen en we hopen maar dat het vandaag allemaal weer goed komt. Of zou Amanda gewoon jaloers zijn dat Brian haar niet ten huwelijk heeft gevraagd?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
jaloers, zo jaloers dat ze gister er bijna groen van zag! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
kan wel zo zijn, maar wel verstandiger. |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
ja daar heb je ook gelijk in tino |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
IK denk dat het beide is, Amanda is jaloers, |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou dat denk ik niet amanda begrijpt niet dat claire zo zich laat inpalmen door die kabouter hoelang ze hebben en alles voor de show dat ze daar in meegaat is toch niet normaal |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ik denk dat Amanda wel jaloers is op het feest en alles erom heen. Amanda wil natuurlijk altijd het middelpunt van belangstelling zijn. wanneer zij dat niet krijgt gaat zij gillen als vuurwerk op oudejaarsavond. Wanneer zij nu eens zou leren haar smoel te houden op gepaste momenten. zou ze wel leuk zijn. maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
natuurlijk is Nokia de beste telefoon. doos. de N serie, maar dan wel de N93. bitch |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
Ben het helemaal met Xanne eens |
|
|
|