|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Daar komt de bruid..."
"Daar komt de bruid...", zingt Herma als ze Claire en Huub gaat wekken. "Wil je 'm zien?", vraagt Claire enthousiast en laat haar verlovingsring aan de huishoudster zien. Als Herma de ring heeft gezien en de twee aanstaanden weer alleen laat, knuffelen ze er weer op los. "Love you", zegt Claire als ze helemaal in Huub gedoken ligt. Ze liggen nu nog in de grote slaapkamer, maar zullen ze straks hun eigen bruidssuite krijgen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Toekomst voor dit kleffe stel : Claire moet gaan werken want Huubje kan geen enkele baan op zijn "stand" meer krijgen, Clair is elke avond bekaf van dat gelebber, Huubje krijgt van zijn vader een 10-rittenkaart voor de hoeren, komt hij tenminste aan zijn trekken en als hij geluk heeft zit er ook nog een lekkere "Travestiet" tussen. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Tino: Jij kan zo goed het toekomstbeeld voorspellen. Wat denk je dat de toekomst voor Brat en Del wordt?? En voor Jaap en misschien ook wel voor Mike. Weet je wat ga op de kermis staan als Waarzegger krijg je er nog geld voor ;) Ik gun het ze van harte, heb namelijk te lang gekeken naar dat geklef van Dennis en Nadia en Brat en Del. En vooral dat laatste stel weet het leuk te maken. Sukkeltjes zijn het |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Makker, ik kan net zo goed de toekomst voorspellen als iemand die het helemaal niet kan, daarom zeg ik ook niets over Brian en Amanda en de enige enigszins normale Jaap. Als je al zo lang hebt gekeken als je zegt dat kun je toch niet ontkennen dat Huubje er al meerdere in de kooi ten huwelijk heeft gevraagd, of tenminste samenwonen. Dan MOET je gezien hebben hoe hij vrouwen respectloos behandeld en er mee speelt en het hem helemaal niets interesseert of hij ze nou geestelijk kwetst of d.m.v. niet normale scheldkannonade's, dan MOET je gezien hebben dat hij regelmatig flipt en als de bewaking er niet zou zijn dan had hij ook geslagen, dan MOET je gezien hebben dat hij vlak voor zijn aanzoek het een en ander uit de doeken deed tegen Jaap en Ricardo. Hij is de boel weer gewoon aan het belazeren en denkt dat hij een ijzersterke zet heeft gedaan, dit ten koste van alles onder het mom ik doe alles voor het spel.......nou makker wees blij dat je fan bent van zo'n achterbaks, smerig ventje. |
|
|
|
|
|