BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitpraten?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Uitpraten?

Brian komt bij Amanda in de kapsalon staan, tijd voor een gesprek! Brian vertelt dat hij gisteravond met Mike domino ging spelen, omdat hij het een beetje lullig vond voor Mike. Hij is namelijk nog maar een paar dagen in de Villa en heeft vast wel wat behoefte aan wat gezelschap. Hierdoor liet hij Amanda alleen wel alleen, op hun avond dat ze tien maanden hadden. "Ik denk dat ik dat niet goed heb aangepakt", uit Brian eerlijk. "Ik vond het een beetje een lullige situatie dat je dat op zo'n manier hebt opgelost. Ik heb op zich nog wel een leuke avond gehad, maar ik had het gewoon niet verwacht", vertelt Amanda. "Ik zat gisteren er niet lekker in, ik wilde niet eens naar buiten, maar ik dacht dan gaan we wel lekker chillen", zegt Brian. "Ik heb met mezelf ook voorgenomen, van laat dan ook maar. Ik ben voor de rest ook wel klaar met de hele discussie. Ik heb heel slecht geslapen. Dus het is goed", zegt Amanda een beetje bozig. Als ze dan weer wat kortaf wordt zegt Brian haar niet echt gezellig te vinden. "Blijf maar zo", meldt hij haar dan ook bot. "Ik heb slecht geslapen, dus heb even geen zin in gezeik", herhaalt Amanda nogmaals. Dit was nog niet echt een goed gesprek hè, jongens?

Gezellig!

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 10:43   quote  deeplink  
Zo die Brian is soms zo niet normaal hij kan echt niet normaal reageren wat denkt hijj nou wel amanda heeft geen vader ik wordt wel haar vader ik ben blij dat amanda gewoon lekker koppig is en niet zo als clair ja en amen ze gaat er lekker tegen in
makker
 makker - vrijdag 28 maart 2008 - 14:45   quote  deeplink  
Haha heerlijk die reactie. Amanda is gewoon te bang om er echt tegen in te gaan anders had zie de Brat allang gedumpt. Volgens mij heeft hij haar al meerdere malen agressief benaderd en volgens mij herinnert iedereen zich het douche incident. Maar deze dame is veels te zwak om kwaad te blijven. Ze gaat hem zelfs openlijk verdedigen. Als dit stel buiten de kooi verder gaat weten we in ieder geval zeker dat de politie weer aan het werk kan. Elke keer weer naar het huis voor mishandeling.
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Clair kwam met veel bombarie de Kooi in en het eerste wat ze zei : ik zal nooit geen sex hebben met Huub, twee dagen later lag ze bij hem in bed en niet om te dammen !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitpraten?

0.0038177