|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Uitpraten?
Brian komt bij Amanda in de kapsalon staan, tijd voor een gesprek! Brian vertelt dat hij gisteravond met Mike domino ging spelen, omdat hij het een beetje lullig vond voor Mike. Hij is namelijk nog maar een paar dagen in de Villa en heeft vast wel wat behoefte aan wat gezelschap. Hierdoor liet hij Amanda alleen wel alleen, op hun avond dat ze tien maanden hadden. "Ik denk dat ik dat niet goed heb aangepakt", uit Brian eerlijk. "Ik vond het een beetje een lullige situatie dat je dat op zo'n manier hebt opgelost. Ik heb op zich nog wel een leuke avond gehad, maar ik had het gewoon niet verwacht", vertelt Amanda. "Ik zat gisteren er niet lekker in, ik wilde niet eens naar buiten, maar ik dacht dan gaan we wel lekker chillen", zegt Brian. "Ik heb met mezelf ook voorgenomen, van laat dan ook maar. Ik ben voor de rest ook wel klaar met de hele discussie. Ik heb heel slecht geslapen. Dus het is goed", zegt Amanda een beetje bozig. Als ze dan weer wat kortaf wordt zegt Brian haar niet echt gezellig te vinden. "Blijf maar zo", meldt hij haar dan ook bot. "Ik heb slecht geslapen, dus heb even geen zin in gezeik", herhaalt Amanda nogmaals. Dit was nog niet echt een goed gesprek hè, jongens?
Gezellig!
bron: tien.tv |
|
|