BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jij was me gewoon vergeten"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Jij was me gewoon vergeten"

Amanda en Brian pakken in de keuken een ontbijtje en verkassen daarna met z'n tweeën naar de Private Room. "Ik denk dat ik degene ben die altijd langer in dat soort dingen blijft hangen. Ik had niet gedacht dat je me zou vergeten. Ik bleef buiten zitten en jij was me gewoon vergeten", vertelt Amanda rustig. Ze vertelt dat als hij dat van Mike had verteld, ze ook gewoon gezellig binnen was gaan zitten. "Ik was niet pissig op je, ik had weinig zin om buiten te zitten. Ik ben niet zo'n kletskous als jij en Ricardo. Ik heb alleen niet gezegd dat ik naar binnen ging. Ik ben je niet vergeten", geeft Brian zijn kant van het verhaal. "Ik vond de hele situatie gewoon een beetje lullig", zegt Amanda nog eens. Brian vertelt dat Amanda op zijn been drukte, terwijl dat niet fijn voor hem was en daarom naar binnen ging. "Uiteindelijk ben jij degene die wegloopt, terwijl we het tien maanden hebben", uit Amanda zich. Is het dan nu weer tijd voor een knuffel?

bron: tien.tv
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 10:46   quote  deeplink  
ach brain denkt dat amanda zijn kkind is ben blij dat zij altijd haar mond open trekt en zegt waar het oop staat en geen nee jaa knikker is zoals clair
italiangirl
 italiangirl - vrijdag 28 maart 2008 - 11:04   quote  deeplink  
altijd haar mond opentrekt?? kijken wij wel naar hetzelfde?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 11:07   quote  deeplink  
Amanda haalde zelf Ricardo erbij en Tom kwam erbij zitten. daar bleef ze mee kleppen. dus Dat Brian naar Mikey ging, is toch wel te begrijpen. Amanda lijkt niet meer te beseffen dat ze de grootste slabek van allemaal heeft.
makker
 makker - vrijdag 28 maart 2008 - 13:45   quote  deeplink  
Jaja Amanda die altijd haar mond opentrekt. Als het maar even te heet onder haar voeten wordt en Brat agressief begint te worden is alles weer koek en ei. Tis gewoon een domme gans die beter op de Wallen kan gaan staan. Want na de kooi zal die relatie echt niet lang stand houden. En anders zorgt die Brat daar wel voor. Gelukkig komt er weer wat werk bij voor de politie dan.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 16:36   quote  deeplink  
nou de politie komt niet zo snel voor een slabek, en in de butienwereld loopt Brian gewoon van haar weg, veel verder dan hij nu kan. Bonaire of zo.
Als de politie alleen voor een slabek komt, dan lopen ze zich suf tussen Huub en Amanda.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2008 door Joseba@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Jij was me gewoon vergeten"

0.0075268