|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik blijf 'first mover' in ons drietal"
Claire gaat paardrijden en Ricardo en Huub staan ook gezellig buiten bij de paardenbak. Huub zegt tegen de gastspeler nu wel zeker te weten dat hij volgende maand niet wordt weggestemd. "Je weet niet wat er in een maand kan gebeuren...", waarschuwt Ricardo. "Ik heb wel alle kansen dat zij tegn mij gaat samenspannen tot het minimum beperkt", meldt Huub. "Ik blijf 'first mover' in ons drietal en dat is het allerbelangrijkst", vervolgt hij. "Hou je ervan?", vraagt Ricardo lachend. "Ik hou er van. Mijn moeder zijn altijd 'of, of'. Ik vind dat 'en, en' ook kan!", zegt Huub blij. Oh jee, zal Huub het toch allemaal voor het spel doen? Dan voegt paardenmeisje Ellen zich bij hen. "Hallo! Gefeliciteerd!", zegt ze blij tegen Huub en Claire, die er ook weer bij komt staan. "Kijk eens!", laat Claire weer blij haar ring zien. "Wie is je weddingplanner? Mag ik dat doen?", lacht Ellen. Claire is zo te zien dolgelukkig met het huwelijk in het vooruitschiet, maar zal Huub haar volgende maand gewoon keihard wegstemmen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Natuurlijk allemaal voor heet spel hoe dom is de fam. van clair en claire zelf echt niet te geloven |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja, dat vieze geniepig ventje heeft het weer zo gespeeld dat hij sterk staat, knap natuurlijk maar op de manier hoe is smerig, hij houdt weer eens een keer geen enkele rekening met de gevoelens van een ander, en dan onder het mom van ik houd van je. Wat een smeerlap en die familie van Clair, die zijn volgens mij nog blonder als Clair. |
|
|
|
|
|