|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "We gaan trouwen! Het is gewoon echt!"
Nadat Ricardo alle ins en outs van het doorbitchen heeft uitgelegd, wil hij weten hoe Claire de nacht na het aanzoek geslapen heeft. "Wat ging er door je heen in je slaap?", wil hij weten. Claire moet lachen. "Niks als ik slaap!", is haar antwoord. "Nee, maar toen je lag", maakt Ricardo duidelijk. "We gaan trouwen! Het is gewoon echt! Echt top...", somt ze haar gedachten op. "Ik vind het een gek idee, maar wel heel top", vervolgt ze. "Je bent ook een gekke meid", lacht Ricardo. Hij maakt meteen duidelijk dat hij ook aanwezig wil zijn bij de trouwerij, uiteraard als Rachel in een prachtige jurk!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
de sprookjesprinses zoende een kikker en hij veranderde in een tuinkabouter. |
|
|
|
|
Crazymamma
|
|
|
Ik denk dat Claire niet zo dom is. Als ze in gemeenschap van goederen trouwen heeft ze wel recht op de helft van de buit, mocht Huub winnen. Dat is toch een gok waard............... |
|
|
|
|
Crazymamma
|
|
|
Ik denk dat Claire niet zo dom is. Als ze in gemeenschap van goederen trouwen heeft ze wel recht op de helft van de buit, mocht Huub winnen. Dat is toch een gok waard............... |
|
|
|
|
aagje
|
|
|
Ik heb nog nooit iets geschreven maar dit is te gek voor woorden,TROUWEN niet te geloven. Snap ouders van hun beide niet. Zijn wel volwassen maar alles voor de show, ben benieuwd wie er de grootste trauma aan overhoud. Ouders wordt eens wakker |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het is alleen voor het geld te doen want nu houd hij haar voor in de finale heb je net kunnen horen want hij zei als clair win ben ik ook miljonaar |
|
|
|
|
tino
|
|
|
precies, maar zijn "fans" willen dit niet zien of horen, misschien staan ze zo dicht bij hem in Oldenzaal, dat ze denken een graantje te kunnen meepikken, Ik denk eerder dat ze wat kikkerdril krijgen. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
zeker zie zijn fans dat niet en willen ze het niet horen zijn net zo gek als die kikker en in oldenzaal komen er bedrogen uit net als palma en erix had ie ook geld belooft |
|
|
|