BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb gewoon verloren"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 13:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik heb gewoon verloren"

Als Jaap klaar is mee trainen, komt hij Huub tegen in de keuken en wil nog wel een gesprekje met hem. "Ik heb het vandaag al met Ricardo gehad, dus voor mij hoeft het niet per se", vertelt Huub. "Je hoeft ook geen act meer te doen tegen mij. No offense weet je, ik gun je je huwelijk, ik gun je je geluk. Ik ga nog even genieten. Ik heb gewoon verloren, dat weet ik", zegt Jaap betreurd. "Maar je zei dat er in een maand nog veel kan gebeuren", probeert Ricardo het nog te sussen. "Ik heb me bedacht, ik ben er gewoon aan. Soms zit het mee, soms zit het tegen", is Jaaps conclusie. "Het belangrijkste in De Gouden Kooi op dit moment voor mij is een week chillen met mijn vader", zegt hij. Jaap heeft dus zijn vader opgegeven om een week in de Kooi te verblijven, zullen we zijn vader dan echt gaan ontmoeten?

bron: tien.tv
makker
 makker - vrijdag 28 maart 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Jaap gaat echt nog wel een plan verzinnen om erin te blijven. Hij heeft alleen te maken met 2 stelletjes en tja dan is het moeilijk om in 1 van de 2 groepen te blijven hangen en ervoor te zorgen dat ze je er niet uitstemmen. Jaap ik gun het je in ieder geval van harte mocht je de overwinning behalen.
tino
 tino - vrijdag 28 maart 2008 - 14:56   quote  deeplink  
Jaap dan maar in zee met Brian en Amanda, kunnen die twee eerder naar huis om te trouwen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb gewoon verloren"

0.0043699