BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hoe te zoenen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 20:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Hoe te zoenen?

Iedereen zit rond de eettafel en de komende dates van Mike worden besproken. Iedereen heeft ideeën en plannen voor de luxezwerver. "Het komt allemaal neer op vraag twintig", roept Huub. "Wat is vraag twintig?", vraagt Claire terwijl ze op de vragenlijst probeert te kijken. "Do you wanna fuck", lacht Jaap. "Die moet je wegstrepen! Straks zit hij er zo in dat hij 'm opleest!", roept Amanda. "Waarom niet? Het is 50 procent kans dat ze ja zegt", laat Huub weten. "Je moet gewoon je bakkes naar die van haar toebrengen...", geeft de Oldenzaler vervolgens zoentips. "Maar dat zoenen, komt dat van haar af of van mij?", vraagt Mike zich af. "Van het moment!", roept romantica Amanda. "Het komt neer op dit: als je aan haar haren mag zitten dan is er een grote kans dat je haar mag zoenen!", tipt Brian die bij wijze van demonstratie even aan Amanda's haren zit. Brian neemt Mike even mee naar het kantoor. "Bereid je voor dat er zo een dame binnenkomt. Ga lekker met haar praten ik breng straks een borrel en champagne voor je!", belooft hij. Laat de dames maar komen!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Hoe te zoenen?

0.0054881