|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De dates van Mike!
De auto met Mike dates komt de gouden poort binnenrijden. Drie dames stappen uit en worden begroet door Brian. Ondertussen zit Mike nog alleen in het kantoor waar hij steeds zenuwachtiger wordt. Jennifer, Erna en Charlotte heten de dames en ze worden aan de eettafel meteen onderworpen aan een vragenvuur. Iedereen is vooral geïnteresseerd wat ze van hun luxezwerver vinden. "Hij is spontaan, eerlijk en oprecht. Maar zijn achtergronden spreken mij meer aan", vertelt Jennifer. "Waarom zou Mike jou moeten kiezen", vraagt Amanda aan haar. "We zitten denk ik op dezelfde golflengte", antwoordt ze. "Heb je ook op straat geleefd?", vraagt Jaap meteen. "Ja en in de prostitutie gezeten ik ben er nu twee jaar uit", vertelt Jennifer. "Jij wordt steeds gaver!", roept Jaap uit. Charlotte is erg stil en Amanda merkt dit ook op.. "Ik wil veel leuke dingen met Mike gaan doen", vertelt Charlotte als haar gevraagd wordt wat ze van Mike verwacht. De dames zeggen allen een beetje zenuwachtig te zijn en weten niet wie er als eerste naar Mike toe moet gaan...
bron: tien.tv |
|
|