|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Wordt het nummer drie?
Dan is ook de laatste date met Charlotte afgelopen en komt Brian polsen bij Mike. "Wat viel je op bij de eerste dame?", vraagt Brian doelend op Jennifer. "Beetje groot, wel een kinky dame volgens mij", lacht Mike. "En twee?", vraagt Brian. "Lieve antwoorden, lijkt me een heel rustige vrouw", antwoordt Mike. "Zij lijkt mij ook een beetje jouw type", oppert Brian. Maar de zwerver schudt nee. "Ik heb liever nummer drie!", zegt de luxezwerver dan ineens. "Zo! Jij wil er dus vier kinderen bij!", lacht Brian hard. "Komt dat door die bh?", vervolgt hij daarna. Maar Mike was vergeten dat die bh van haar was, hij dacht dat die van Jennifer was. "Ik heb de leukste tijd gehad met nummer twee en drie", vertelt hij. "Maar niet nummer één?",vraagt de Antilliaan. "Nee, ze is veel te groot", antwoordt Mike. "Ja, en een man!", lacht Brian. "Nee? Echt! Was me niet opgevallen!", zegt de luxezwerver verbaasd. "Heb je die kaaklijn niet gezien! Ze is omgebouwd, het was een kerel! Daarom vroeg ik je: wat viel je op bij de eerste dame!", komt Brian echt niet meer bij van het lachen. Maar Mike was zich van geen kwaad bewust...
bron: tien.tv |
|
|