BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda mag mee winkelen!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda mag mee winkelen!

Amanda heeft een brief gekregen dat ze mee mag winkelen met Mike morgen voor zijn nieuwe huisje. Ze gilt het uit van enthousiasme. Dan komen Huub en jaap weer de keuken binnenlopen en voor hen heeft ze nog een vraag. Als Lieke wil blijven slapen hebben we een meerderheid van stemmen nodig, en ik vroeg me af of jullie daarvoor wilden stemmen", vraagt Amanda. "Ik moet erover nadenken", zegt Jaap en ook Huub laat weten er eerst over te willen denken. De twee lopen weer terug naar het kantoor om erover te praten. "Ik heb liever niet dat ze blijft slapen", laat Huub weten. "Ik vind het wel leuk", zegt Jaap daarentegen. "Maar als ik het niet wil...", begint de Oldenzaler weer. "Nou luister, jij gaat mij gewoon wegstemmen over een maand. Prima dat ik nu nog een maand met je meespeel maar jij gaat mij nu een favour vragen", wordt Jaap boos. "Dat kan ja", lacht Huub geheimzinnig. "Hoe kan jij mij nou een favour vragen als je me gaat wegstemmen over een maand!", gaat de grote Miljonair door. De twee komen er niet uit en besluiten maar te gaan eten. "In april ga je toch weg", zegt Huub nog als ze teruglopen...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda mag mee winkelen!

0.0046169