BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke is binnen!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lieke is binnen!

"Kijk wie we daar hebben!", roept Jaap uit. "Hé schatje! Ik heb je gemist!", gilt Amanda als ze haar goede vriendin en ex-Miljonair binnen ziet komen. "Hoe is het met Quintin?", vraagt Jaap. "Over", fluistert Lieke. "Ja, als het echt niet gaat, dan gaat het niet", legt de blondine uit en ze heeft dus niet heel veel last van liefdesverdriet. "Je bent aangekomen schatje. Je hebt je oude gezichtje weer terug. Je ziet er super goed uit!", onderbreekt Amanda het gesprek over Quintin. Maar als de twee vriendinnen zich in de Private Room afzonderen legt Lieke uit dat zij en Quintin elkaar gewoon veel te weinig zagen door zijn werk als dj. "Oh, ik ben zo blij dat je er bent!", vertelt Amanda haar dan enthousiast en ze vertrekt om snel wat glazen en drankjes te halen. Het belooft een gezellige avond te worden. Zal Huub instemmen met een overnachting van zijn ex?

bron: tien.tv
jetje
 jetje - vrijdag 28 maart 2008 - 22:36   quote  deeplink  
tuurlijk doet huub dat..
DGKJaapio
 DGKJaapio - zaterdag 29 maart 2008 - 00:19   quote  deeplink  
Over met Quinty? Dat had ik niet verwacht zo 'snel' :o
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 - 22:36 schreef jetje het volgende:
tuurlijk doet huub dat..
hij zei in kantoor tegen Jaap dat hij het Amanda niet gunde om een maatje in de villa te krijgen.

Dus hij mag wel Eric hebben, maar Amanda mag niemand helemaal voor haarzelf hebben???
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 00:38   quote  deeplink  
Ja dat is die kabouter toch als iemand niet achter hem staat dan is het niet goed maar wat doet Lieke het goed super wat ze tegen die kabouter zegt dat hij zichg zel f nog tegen komt en dan maar stoer praten was ik maar nooit met haar gegaan ik hoop dat claire doos een keer open gaat echt
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:44   quote  deeplink  
heerlijk hoe Lieke hem vertelde hoe er in de buitenwereld echt over hem word gedacht, behalve de geenleven, en de 3 die hier posten. eerlijk gezegd hoor ik hier Alleen maar het zelfde van mensen en wat ze met Huub zouden willen doen, het zijn er te veel om te denken, oh dat is gelul. Kijk duizend zeggen het, er hoeft er maar 1 iets echt te doen. alleen de gedachte al. als ik Huub was zou ik wel zweten en ik ben niet snel bang.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 01:44 schreef Xanne het volgende:
als ik Huub was zou ik wel zweten en ik ben niet snel bang.
Het is gevaarlijk voor voor Huub omdat hij gewoon niet wil inzien dat mensen door zijn uitspraken en handelingen echt gekwetst kunnen worden.
Lieke probeerde het hem uit te leggen maar hij snapt het gewoon niet!

Een filmpje volgt over een half uurtje...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:51   quote  deeplink  
ik weet, dat het heel gevaarlijk is voor hem, Hij snapt het niet. Lieke heeft volkomen gelijk.
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 10:13   quote  deeplink  
Die jongen heeft een plat voor de kop zo groot als het empire state building, hij denkt echt dat alles om hem draait en hij denkt het zo sterk dat hij het zelf nog geloofd ook, dit tekent hoe hij is
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 17:25   quote  deeplink  
ja natuurlijk schat wat heb ik jou gemist ,inderdaad omdat jij niemand anders heb ,achter bax mokkel dat jij er bent ,ach wat zijn we toch goede vriendinnen ?zeker vergeten dat je haar kleding in de vijver gooide en ze zo werd aangevallen op de bank,en haar kleding van haar lijf scheurde,stomme trut je hebt het flink achter jou ellebogen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 10:13 schreef tino het volgende:
Die jongen heeft een plat voor de kop zo groot als het empire state building, hij denkt echt dat alles om hem draait en hij denkt het zo sterk dat hij het zelf nog geloofd ook, dit tekent hoe hij is
Men heeft de berlijnse muur afgebroken en bij Huub voor zijn kop weer opgebouwd. en dan te bedenken wat Hij smeric allemaal geflikt heeft maar oh oh oh wat zijn het gezellige matties
tino
 tino - zondag 30 maart 2008 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 17:25 schreef frans-06 het volgende:
ja natuurlijk schat wat heb ik jou gemist ,inderdaad omdat jij niemand anders heb ,achter bax mokkel dat jij er bent ,ach wat zijn we toch goede vriendinnen ?zeker vergeten dat je haar kleding in de vijver gooide en ze zo werd aangevallen op de bank,en haar kleding van haar lijf scheurde,stomme trut je hebt het flink achter jou ellebogen
ik dacht dat we het hier over je vriendje hadden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lieke is binnen!

0.0079109