BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Spanning tussen Huub en Lieke

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - vrijdag 28 maart 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Spanning tussen Huub en Lieke

Lieke is al een hele tijd binnen en Huub vindt het dan toch eens tijd om zijn ex gedag te zeggen. "Gefeliciteerd met je verloving", zegt Lieke als Huub de Private Room binnenkomt. "Dank je, heb je hard gelachen?", reageert hij droogjes. "Ja, ik heb wel gelachen. Je krijgt trouwens de groeten van Eric", zegt de blondine dan. "Oké, dank je. Doei!", zegt de Oldenzaler nog snel en vlucht dan weer naar de Chill Room. "Wat is hij mager geworden zeg", fluistert Lieke als Huub is vertrokken. Dan babbelen de dames weer verder over hun eigen lief en leed.

bron: tien.tv
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 00:16   quote  deeplink  
jaaaaaaaaaaa!!! EINDELIJK!

Huub vs Lieke!

Huub snapt gewoon ook echt niet dat hij met zijn uitspraken mensen kwetst!
Hij vindt dat men het als een 'grapje' moeten opvatten en wil daarover met zijn tegenstanders over discussieren!

HOE DOM EN NAIEF KUN JE ZIJN!

Er zijn genoeg lui die hem meteen een knal willen verkopen en helemaal geen behoefte voelen om naar zijn woorden te luisteren.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 00:40   quote  deeplink  
Hahahah ech \fucking niet normaal gaat hij dat zeggen hij heeft koraan en de bijbel gelezen beiden een boek ja ja ben je zelf aan het indeken sukkel
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 00:53   quote  deeplink  
OOh die brain wordt je toch niet goed van iedere keer maar weer amanda aanvallen he niet normaal
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 00:53 schreef Merty het volgende:
OOh die brain wordt je toch niet goed van iedere keer maar weer amanda aanvallen he niet normaal
Amanda kleineert hem ook steeds, kijk dat zij niet weet hoe je met mannen moet omgaan, omdat zij jongetjes gewend was, maar vertel mij, zou jij jouw vriend niet uit laten spreken? zou jij daar constant een gevecht van maken wie zijn smoel ff dicht moet houden, zeker als je al weet, dat je met een zachte stem meer bereikt als met dat gegil van jou. zij en Huub hadden een stel moeten zijn, gillen elkaar de tent uit. Kijk allebei onze mening.jij kijkt vanuit jouw vrouw zijn en ik kijk vanuit mijn man zijn, en geloof me, mijn vrouw houd ook haar mond niet dicht als zij een mening heeft, maar ze gilt niet ordinair de oren van mijn kop, of zet ons voor lul. Bij elke gelegenheid waar er een discussie is, waar zij sterk staat hou ik mijn kanis, of val haar bij, en visa versa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Joseba@headliner --
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 00:53 schreef Merty het volgende:
dit is gewoon niet waar amanda moet ophouden het bloed onder brina nagel vandaan te halen
en amanda is heus niet zielig ze is claire niet die alles pikt en slikt zelfs een neppe ring oooo wat ben ik gelukkig
gatverdamme dat is pas een ziek kind
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 09:06   quote  deeplink  
huub is net zoals hij tegen zijn aanstaande bruid zei van een boom gevallen en
heeft op zijn weg naar de gornd elke hersenscel geraakt
vandaar dat huubje oostindies doof is vandaar dat huubje
zich altijd als rasist no 1 heeft geuit in de kooi
lieke heeft gelijk de avond van de russen vergeet ik nooit meer
die russen hadden huubje in zijn smoel moeten spuugen
als je naar huubje kijkt zou je bijne medelijden met hem krijgen
echt maar geloof me na meer dan een jaar deze serpent te zien gaan en komen in de kooi hij is het meest gevoleoose varken dat ik nu nog ooi heb gezien en meegemaakt van zo dicht bij
wat een engerd
mensen zoals huub moeten anno 2008 samen op reis
ze laten leren dat ze geen remie zijn alleen op de wereld
en vooral dat ze niet bevoorecht zijn
huubje ik wil zeggen dat jij niet beter bent dan de mensen die je neerhaald
zo zal ook je leven gaan
HHUBJE WAT DOE JE ALS HET PAYBACK TIME IS sukkel
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:10   quote  deeplink  
amanda moet jewoon bellen brian eruit niet normaal die trap in haar rug en die brian is knettergek amanda moet heel de dag aan zijn lul liggen dan is het goed maar als ze even met iemand anders praat komt ie er tussen en moet ze naar zijn pijpen dansen ze heeft niets bij hem te vertellen als ze nog maar iemand gedagkust wordt ie al para eruit ermee dan maar geen finale amanda maar denk aan die trap of wil je er buiten de kooi nog meer ontvangen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Spanning tussen Huub en Lieke

0.0046730