BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 01:17   quote  deeplink  
Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 1

Brian is moe, geirriteerd en wat sufjes en ligt op bed als Amanda nog even komt kijken:

bekijk ook deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Boudewijn --
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:22   quote  deeplink  
Hij wordt gek van amanda hij wordt gek van ze zich zelf ziek niet normaal hoe hij doet echt mafkees.
Jezus wat een gek zeg bah die man spoort hem niet wat denkt hij wel waarom zetten ze geen punt achter zeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Merty@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 01:22 schreef Merty het volgende:
denkt hij wel waarom zetten ze geen punt achter zeg
omdat ze dan niet winnen. buiten de kooi zitten ze minder op elkaars lip dus zou het nog best eens kunnen werken.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:34   quote  deeplink  
Ja dat ja maar wel irritant hoor
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 01:47   quote  deeplink  
Wanneer Brian iets doet is hij niet normaal en agressief, je zou maar een Amanda om je heen hebben die de godganselijke dag tegen iedereen loopt te krijsen, ik zou ook zeggen wijf hou nu even tien minuten je muil dicht, anders timmer ik hem dicht, dit wil niet zeggend dat ik haar zou gaan slaan, maar gewoon even iemand rust gunnen. gewoon ff je slamuil dicht. ff een uurtje of tien oprotten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Joseba@headliner --
fleur82
 fleur82 - zaterdag 29 maart 2008 - 06:48   quote  deeplink  
kijk de agresieve rat exit exit exit een schop a la nena!!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 08:37   quote  deeplink  
deze rat moeten ze echt opsluiten in een psygiatriche inrichting ,voor het kleinste voorval flipt hij al door totaal de weg kwijt ,waarom moet zij in alles wat zij zegt afwegen toch te gek voor woorden ,o.o.o wat een perfecte relatie,dat word na de gouden kooi onderduiken in een blijf van mijn huis
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 29 maart 2008 - 08:55   quote  deeplink  
amanda bel aub op kijk wat voor trap je krijgt niet normaal meisje ben de wijste en bel dan kan ie vertrekken kijk niet naar het spel maar naar je zelf of moet je het trapje van nena terug zie die was niet zoals bij jou in je rug
dec
 dec - zaterdag 29 maart 2008 - 11:54   quote  deeplink  
2 ratten die tot elkaar veroordeeld zijn haha ze vreten mekaar al op wat een sukkels
mezelf
 mezelf - zaterdag 29 maart 2008 - 11:58   quote  deeplink  
exit exit Brain ik zit hier met open mond zo van wauw wie pikt dit stom stom stom om van die dwaas te houden ze moeten hem afvoeren met een dwangbuis imbeciel
mc-bjorn
 mc-bjorn - zaterdag 29 maart 2008 - 12:20   quote  deeplink  
zover ik het heb gezien raakte hij haar echt niet als je echt goed kijk dan raakt hij haar echt niet en anders zegt amanda er heus wel iets van als hij amanda zou raken dan was amanda ook vol in discussie ingegaan hoor wat denk jij nou en hun zitten 24 uur per dag op elkaars lippen kan je niet van iedereen die hier wat zegt zeggen 24 uur in het zelfde huis opgesloten als je thuis ruzie zou hebben zou je weg kunnen rijden met auto of na de stadion maar daar kan dat niet denk eens even naar en als hij haar echt raakte dan krijgt hij heus wel een boete want toen een keer raakte dennis huub ook in een disussie en gaf huub zoon harde duw dan hij met kop tegen muur aan viel toen kreeg dennis ook een boete zonder dat huub had gebeld huub zegt altijd bellen is voor mietjes
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Als Brian haar geraakt had, dan had ze in de yacouzy gelegen, dat ze schrikt begrijp ik, maar als je dan echt zo bang bent, als je ons wilt doen geloven, pleurt dan een eind van hem vandaan.
Getlost
 Getlost - zaterdag 29 maart 2008 - 14:03   quote  deeplink  
Wat is het toch ook een gezonde relatie die deze twee hebben. Amanda mag geen weerwoord geven,want dan wordt ze door Brian als een klein kind in de hoek gezet als 'onbeschoft' en Amanda kan op haar beurt de fles maar niet laten staan, met alle slabekgevolgen van dien.
Met het einde in zicht wordt deze farce hoe langer hoe onhoudbaarder.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Brian moet haar een holschop geven en met Jaap verder gaan.hebben ze beide een kans, Jaap kan Huub de tent uit zieken. en Brian kan Claire om lullen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 1

0.0052928