BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 2

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 01:57   quote  deeplink  
Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 2

bekijk eerst deel 1

Brian is para geworden en Amanda zoekt rust terwijl Brian het ons streamers nog eens duidelijk uitlegt:

Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 02:05   quote  deeplink  
ze drijft hem ook tot het uiterste. met haar gezeik en door douwen.morgen is ze lekker een paar uur weg kom je tot rust.ook met gouden k.u.t maak je niet alles goed wat je een vent flikt. echt ze is gewoon te stom om dr bek te houden wanneer dat nodig is. veel te jong.geen leiding gewend. Niemand die haar de bek snoert. zoals ze zelf altijd vertelde, zij was degene altijd die de boel op stelten zet. Hij heeft al de hele dag aangegeven dat hij niet lekker in zijn vel steekt. en gewoon door gaan. sorry hoor ik had je een klap op je bek gegeven. gewoon doorgaan. en nog een keer terug en nog een keer terug, en nog een keer terug, dat houd geen vent vol. Huub had er al een deur op de bek gegooid, zoals bij Lieke die kast deur. en lieke reageerde toen heel reeel, maar hoe Amanda door blijft pushen, ongelooflijk
fleur82
 fleur82 - zaterdag 29 maart 2008 - 06:52   quote  deeplink  
kan je nagaan gaan xanne dus jij keurt het goed dat zij een trap in haar rug krijgt,nu weet ik het zeker dat je familie bent mafkees en huub hierbij halen ahahahhah je bent echt gek,kijk zij is zijn back-up dus hij moet er wel wat voordoen ahahahah anders maakt hij het toch uit,voordat aman het doet
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 29 maart 2008 - 08:47   quote  deeplink  
amanda ben nu wijs en bel je krijgt ook weer een trap in je rug dat laat je allemaal toe denk je dat je buiten de kooi er nog voor hem kan zijn hij hoeft je niet
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 08:50   quote  deeplink  
stomme trut blijf toch niet altijd sorry zeggen, mag jij zelf geen mening hebben zoek niet de schuld altijd bij jou zelf domme gans ,laat niet zien hoe bang jij van hem bent, pak iets en slaat hem een keer recht op zijn porum misschien dat hij dan eens na gaat denken, hij geeft zelf al toe dat hij niet goed is ,gewoon dumpen die rat ,heel jou leven gaat naar de kloten,meer slaag dan vreten,doe je ogen eens goed open
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 08:55   quote  deeplink  
amanda is de enige vrouw nu nog in de kooi die niets zomaar pikt tenzij ze zelfs weet dat ze te ver is gegaan
huub heeft het nodig neergeslagen te worden
en dan regelrecht op zn duivels kop met de asbak die ze de hele dag door gebruiken
ik denk dat calire zelfs sterker is dan huubje scharminkel
durft claire huubje tegen te spreken
neeeeeeeeeeeeeeee en zal ook niet gebeuren
frans is jouw leven naar de kloten
maak je niet druk om amanda
die komt er wel ze weet ook als geen ander het bleod onder brian vandaan te halen dus let jij maar op huubje
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 09:12   quote  deeplink  
Als je goed oplet trapt brian haar niet,maar slaat hij met zijn vuist tegen het achterbord van het bed,als hij echt getrapt zou hebben,zou Amanda allang van het bed af liggen!!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:36   quote  deeplink  
ik schrijf niet dat die rat haar heeft getrapt,mijn leven is niet naar de kloten,ik heb juist een perfect leven laten we dat voorop stellen, het gaat niet om mij maar om de bewoners of wou je zeggen dat die twee een perfecte relatie hebben ,dat ziet een blind paard nog wel,dat ze bang van hem is ,is duidelijk genoeg neem ik aan
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 10:26   quote  deeplink  
het is toch een heel andere "ruzie" dan die we gezien hebben tussen Lieke en de kabouter.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 11:39   quote  deeplink  
ach het is maar net hoe je het bekijkt, maar die amanda word door die rat gedumpt als een oud stuk vuil neem dat maar van mij aan
dec
 dec - zaterdag 29 maart 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Amanda is ook niet meer als een oud stuk vuil
dec
 dec - zaterdag 29 maart 2008 - 12:04   quote  deeplink  
ahahah mag er een psychiater naar die rat hahaa zit een partij hardop in zichzelf te lullen denk maar niet dat ze zich aan jou aanpas want amanda kan losers genoeg zoals jij krijgen
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 12:08   quote  deeplink  
ze valt nu eenmaal op slechte mannen, maar dat heeft zij van thuis uit megekregen ze weet niet beter ,ga enkel maar uit naar haar gedrag en hoe ze er bij loopt,zegt meer dan genoeg
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 12:09   quote  deeplink  
ik bedoel meegekregen
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 13:38   quote  deeplink  
kan gewoon dr slabek niet houden, altijd maar doorzeiken, en doordrammen, net een puber, schijtziek zou je van dr worden. wie houd het dit zolang vol, met al dat gegil altijd aan je kop, zij en Huub altijd het hooste woord, en het laatste woord, gewoon doorkrijsen. en schreeuwen. en gillen. beethe dief van bachia door je toetje kan je 6 weken niet lullen. men wat een rust.
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 14:36   quote  deeplink  
het is mijn favoriet in ieder geval ook niet, kost kapitalen aan paracetamol
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:36 schreef tino het volgende:
het is mijn favoriet in ieder geval ook niet, kost kapitalen aan paracetamol
En Mijn boxen van de pc.
italiangirl
 italiangirl - zaterdag 29 maart 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 12:08 schreef frans-06 het volgende:
ze valt nu eenmaal op slechte mannen, maar dat heeft zij van thuis uit megekregen ze weet niet beter ,ga enkel maar uit naar haar gedrag en hoe ze er bij loopt,zegt meer dan genoeg
ben ik het volledig mee eens
Ik keur helamaal AF hoe Brian tegen haar doet, maar wat een zuiger is dat kind zeg, ik zou helemaal gek van zo iemand worden, haalt je het bloed onder de nagels vandaan!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door italiangirl --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Brian wordt para en agressief door Amanda - deel 2

0.0086519