BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Noemt Brian Amanda en Lieke nou hoeren??

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 02:16   quote  deeplink  
Noemt Brian Amanda en Lieke nou hoeren??

Hij zal vast iets anders zeggen maar het lijkt er wel erg sterk op:

fleur82
 fleur82 - zaterdag 29 maart 2008 - 06:54   quote  deeplink  
ja echt wel smeerlap
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 08:21   quote  deeplink  
hij vertelt wel de waarheid hahahahahahahahaha die amanda is te ranzig voor woorden en die lieke zoekt weer airtime nu ze de relatie met die quinten naar de gallemiezen heeft zien gaan. die dj nogwat wou gewoon ff met de bek op tv om beroemd te worden en dat kan het gemakkelijkste via het open gat genaamd lieke.

Die amanda is echt te dom voor woorden.. zij is het perfecte voorbehoedsmiddel.
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 08:51   quote  deeplink  
amanda is niet dom dat moet je aan claire met haar neppe ring overlaten

en brian was gewoon aan het zuchten
wat ik ook niet vreemnd vind maar hij zei geen hoer
een voorbehoeds middel is ook claire laat haar maar haar snoet open trekken tegen huub dan zal je zien wie die middel is
ach jaaaaaaaaaaaaa
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:00   quote  deeplink  
en nog verdedigt ze hem het zal je maar gezegt worden,hij heeft wat te vertellen over huub met zijn hoeren ,hij gebruikt haar al die tijd al als hoer, en dat is dan z.g.n echte liefde ,maar niet heus, hij zit met haar in zijn maag gewoon dumpen dan als je een echte vent bent vieze rat,en amanda je bent en blijft een dom individu laat hem los ,maar dat durf jij niet de bange blikken in jou ogen zeggen meer dan genoeg
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 09:13   quote  deeplink  
degene die een dom inividu is die roept altijd mensen dom

het is niet slim om mensen dom te noemen
want huubje koopt niets dan haat met zijn slimheid
en ja huub gebruikt allen vrouwen als hoeren zelfs zijn moeder is hij bereid te verkopen zijn huub zn woorden dus frans rot toch op man
zelfs de trut claire waar huubje mee wil zgn trouwen behandeld hij als een hoer en hoe
2 sec sex en koest
laat claire maar die neppe ring van huub dubbel vouwen want hij is toch nep en het in huub zn porem smijten misschien dat die ring om een van huubje zijn duivels horens gaat vallen
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:30   quote  deeplink  
ging dit niet over die rat brian en lieke?????????????
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 10:28   quote  deeplink  
ja, maar Janeke heeft wel helemaal gelijk, dit is niet te vergelijken met die doorgeflipte kikker
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 11:44   quote  deeplink  
laat het een doorgeflipte kikker zijn ,die rat gebruikt lichamelijk en geestelijk geweld,daarom is die snol ook zo bang van hem en maar zeggen skattie sorry,als je elkaar al niet kunt accepteren als het iritaties worden stop er dan mee, dan zitten er veel dingen heel goed fout
mezelf
 mezelf - zaterdag 29 maart 2008 - 12:00   quote  deeplink  
mezelf
 mezelf - zaterdag 29 maart 2008 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 10:28 schreef tino het volgende:
ja, maar Janeke heeft wel helemaal gelijk, dit is niet te vergelijken met die doorgeflipte kikker
mezelf
 mezelf - zaterdag 29 maart 2008 - 12:02   quote  deeplink  
- edit , niet op elkaar reageren -
Boudewijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Boudewijn --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 12:12   quote  deeplink  
ze zijn daar allemaal rijp voor een inrichting,een normaal mens zou het niet in zijn hoofd halen om er tussen te gaan zitten, dat noemen ze een afschildering van de maatschappij
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 09:13 schreef janeke het volgende:
degene die een dom inividu is die roept altijd mensen dom

het is niet slim om mensen dom te noemen
want huubje koopt niets dan haat met zijn slimheid
en ja huub gebruikt allen vrouwen als hoeren zelfs zijn moeder is hij bereid te verkopen zijn huub zn woorden dus frans rot toch op man
zelfs de trut claire waar huubje mee wil zgn trouwen behandeld hij als een hoer en hoe
2 sec sex en koest
laat claire maar die neppe ring van huub dubbel vouwen want hij is toch nep en het in huub zn porem smijten misschien dat die ring om een van huubje zijn duivels horens gaat vallen
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 13:59   quote  deeplink  
- edit , niet op elkaar reageren -
Boudewijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Boudewijn --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 13:59   quote  deeplink  
STel ze zijn eruit en je zit in een keurig restaurant, en dan komt dat binnenwandelen met die slamuil ze krijgt een steak, en gaat als een randebieltje zitten gillen, ze kan zo als publiek bij Ophra. secondelijm op die gilmuil van dr, en dan die zultlip van haar. als iets haar niet zint. ik kan die kop van dr niet meer zien. sodemieter op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2008 door Joseba@headliner --
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 14:50   quote  deeplink  
sorry Boudewijn..je hebt gelijk..was ff off track in de discussie
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 15:14   quote  deeplink  
ik zou mij kapot schamen om met zo,n del een restaurant in te gaan al was het alleen maar om haar kleding, normaal netjes eten met mes en vork is zij ook nooit bijgebracht, en praten met een volle bek, en om over die slaaibek zal ik maar zwijgen,en maar afgeven op een ander daar is ze goed in, ik heb al vaker gezegt verstand heeft zij niet zij denkt met haar k.t
DJ
 DJ - zondag 30 maart 2008 - 11:49   quote  deeplink  
Luister goed! Hij zegt "Whatever".
Amanda en Brian hadden net voor het bezoek van Lieke ruzie en dan krijgt hij van Lieke nog te horen om voor zijn meisje te zorgen (alsof hij dat niet doet) Vandaar zijn reactie...
tino
 tino - zondag 30 maart 2008 - 11:53   quote  deeplink  
ja, volkomen normaal. Ben benieuwd wat huubje er uit gekraamd zou hebben en kapot gesmeten zou hebben.
Trouwens die zij ook tegen Lieke toen ze weg ging : Ik ga me niet verkopen voor 200 Euro, Lieke. Hier bedoelt hij toch hetzelfde mee, trouwens Clair verkoopt zich niet, ze is helemaal Gratis

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Noemt Brian Amanda en Lieke nou hoeren??

0.0078601