BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub snapt het gewoon ECHT niet! - zijn uitspraken zijn toch grapjes...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 02:40   quote  deeplink  
Huub snapt het gewoon ECHT niet! - zijn uitspraken zijn toch grapjes...

Huub vraagt Lieke hoe het is buiten en Lieke zegt dat ze blij is dat ze niet in Huubs schoenen staat met al zijn uitspraken en handelingen die mensen gezien hebben op tv.
Huub wil maar niet snappen dat mensen er aanstoot kunnen geven aan zijn scheldpartijen, vieze spelletjes en racistische uitlatingen en probeert zoals gewoonlijk z'n gelijk te krijgen:

Laat iemand hem AUB zeer streng vertellen dat hij in de buitenwereld iets uit te leggen heeft aan veel personen...
moesie
 moesie - zaterdag 29 maart 2008 - 06:14   quote  deeplink  
huubje,huubje ,huubje,huubje,huubje,huubje jij krijgt het mes echt recht in je rug. hier zijn geen woorden voor. rtl neem die .........in bescherming, dit gaat veeeeeeeeeeeeel te ver
janeke
 janeke - zaterdag 29 maart 2008 - 09:20   quote  deeplink  
huub krijgt terug wat hij zaait deze jongen is vanaf dag een in de kooi als een duivel tekeer gegaan
geen enkel bevolkings groep is goed voor huubje het grot waar hij onder vandaan is , is er niet meer bene benieuwd waar hij zn punthoofd gaat schuilen
zo een jonge vent en niet alleen rasities maar ook nog de grootste vrouwen hater anno 2008
dat is de prijs die huubje gaat winnen als het aan mij ligr kan mij ook echt niet voorstellen dat er vrouwen zijn die een onderkruipsel als huubje steunen
huubje is een mooie gelegenheid
voor alle vrouwen die misbruikt mishandeld
laat huubje op een pleintje staan helemaal naakt en laat al de mensen en vrouwen op hem af kijken als je nog een stuk nagel van die duivelhuubje terug vind
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:22   quote  deeplink  
hij komt wel aan de buurt als hij buiten komt zover dat hij moet vluchten en dat gunnen veel mensen hem reken maar en zeker rtl houd die kikker zeker de hand boven zijn kikkerkop is dat rtl mag hij die uitspraken doen ze vonden het bij 10 te erg maar rtl keurt het goed nu hij had al lang eruit moeten zijn
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 09:23   quote  deeplink  
er is zo veel gezegt laat een ieder zijn of haar verantwoording zelf nemen dat is hun eigen probleem,jullie zijn stuk voor stuk allemaal de grond ingeboort,lees het ad wat er geschreven word over die grootsmoel natasia ,er is niemand die voor jullie respect heeft,je hebt er allemaal een handje van met dergelijke uitspraken
djen
 djen - zaterdag 29 maart 2008 - 10:19   quote  deeplink  
hier hebben de programma makers toch voor gekozen en toe gelaten ..en neem van me aan dat huub je ooit zijn beveiliging als hij nog krijgt kwijd is eens kijken hoever hij dan komt ..
vele hebben zo,n hekel aan dat ventje ..
kan er met geen verstand bij dat hij nog fans heeft die staan achter deze rasist en keuren zijn gedrag goed ..zegt al meer dan genoeg ..

misserig kut ventje is het dat inderdaad jankt om miljoenen en zeker weet dat hij gaat winen want anders zet huub de villa in de fik die niemand niet eens kan winnen hoe zielig ben je ..dus wat we zien huub dreigd rtl om te winnen want anders gaan er dingen gebeuren ..eens moet je na buiten heel je leven achter om moeten kijken ..en de grootste grap ever hij neemd clairnix er in mee die is zo naief en vraagd overal zelf om inclusief haar fam laat maar zien dat ze mediageil zijn never mocht een dochter bij zo,n ventje niet in de buurt komen echt niet ..trouwens normale meiden knappe zo al op hem af ..hoop dat hij nog vele hoertjes en wijven gaat neuken ..eigen schuld clairnix want buiten die kooi komt er zo veel op huubje af en die kan niet gebonden zijn zelfs niet bij zijn aller alller grootste liefde heddda ..
reetje 076
 reetje 076 - zaterdag 29 maart 2008 - 10:23   quote  deeplink  
ja hij gaat trouwen met clair maar heeft de ring van hedda nog steeds aan zijn poten en ze komt hem ook ophalen uit de kooi
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 10:58   quote  deeplink  
wat een discussie, de standpunten van dat ventje heeft hij nu zelf aangegeven :
Hij geeft toe dat hij zo is als hij doet
Hij heeft zijn normen en waarden opzij gezet (als hij die al had)
Hij vindt het leuk om mensen te shockeren
Hij heeft zijn standpunten en die zijn heilig
Hij kiest bewust voor zijn gedrag
Hij heeft geen taboe's met grappen, alles moet kunnen
Hij noemt dat humor
Hij kiest er voor als het hem uitkomt
Hij is daar om alleen maar rekening te houden met zichzelf (Claire, trouwen)
Conclussie :
Hij heeft geen notie van wat hij allemaal uitkraamt
Hij spreekt zich om de twee zinnen zelf tegen
Hij draait alle kanten op om toch maar een beetje gelijk te krijgen

Bij de een na laatste zin kwam het ongecontrleerde weer boven : Ik hoef me niet te verkopen voor 200 Euro, Lieke !! (Hij schijnt de prijzen goed te weten)
De laatste zin was zijn eigen prijskaartje : Mijn miljoenen.

Droom maar lekker verder ventje.
Het is moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als jij !!!!
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 11:35   quote  deeplink  
ach zo heeft iedere gek zijn of haar gebrek ik dacht dat lieke een dame was maar wat blijkt ,ze gebruikt mannen ook als weggooi aanstekers,en wie is er nou dom?clair zelf als zij hier in trapt,maar ik zie het als een 1 april grap
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 14:05   quote  deeplink  
Hij vind het ook overdreven dat Geert Wilders zijn film niet moet uitzenden, hij vind alle Nederlanders schijtluizen, die niet voor hun mening durven uit te komen. Hij vind, dat hij alles mag zeggen, maar een ander mag dat niet. Vrijhheid van meningsuiting, vrije vertaling van Huub, hij mag zeggen wat hij vind maar de gesprekspartner niet, uhu dat is democratie, dat is de democratie van Bush. droplul.
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 14:33   quote  deeplink  
ach, Xanne, er is maar een woord voor : schlemiel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:33 schreef tino het volgende:
ach, Xanne, er is maar een woord voor : schlemiel
Ik zie het toch, container Huubclan opengetrokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2008 door Joseba@headliner --
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 15:26   quote  deeplink  
als je aan 10 nederlanders vraagt over wilders geven 9 mensen hem gelijk,en waarom omdat ze bang zijn van die marokkanen en turken ze gillen al voor ze geslagen worden, in 40-45- had je ook van die moffen kledders en nsbers er zullen heus wel goede tussen zitten,maar ik wou het hier maar niet over hebben daar is deze pagina niet voor
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 maart 2008 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 15:26 schreef frans-06 het volgende:
als je aan 10 nederlanders vraagt over wilders geven 9 mensen hem gelijk,en waarom omdat ze bang zijn van die marokkanen en turken
(al je het vraagt aan 10 autochtone nederlanders welteverstaan)

ligt eraan wie het vraagt, anoniem of onder je eigen familie en vrienden dan ja, wordt het gevraagd met een camera onder hun snuffert dan zal denk ik 8 op de 10 het niet durven toetegeven.

Persoonlijk vindt ik ook dat Wilders zijn film gewoon mag laten zien, hij richt zich op de koran en de religie islam en niet tegen de moslim personen, waarvan hij vindt dat ze de foute passages uit de koran moeten scheuren.

Het grote verschil met Huub is dat Huub op de persoon speelt (dood van Amanda's vader, hondje, verwensen van lelijke ziektes aan personen etc) en DAT zal hem duur komen te staan buiten de kooi.
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 16:30   quote  deeplink  
boudewijn het lijkt mij verstandiger om het niet over politiek te hebben daar dit een pagina is voor de bewoners van de kooi ,een persoon vroeg ook aan mij of ik wilders was jij mag 1x raden wie,maar dat doet er verder niet toe je hebt nu eenmaal kaft onder het koren en dat zal er wel blijven zolang de mensheid bestaat
frans-06
 frans-06 - zaterdag 29 maart 2008 - 16:44   quote  deeplink  
ik begrijp niet waar men zich druk over maakt een ieder word aangevallen over families,ik persoonlijk vind dit de weg van de minste weerstand, is het niet huub, dan clair, dan lieke, dan natasia, dan eric ,dan palma, dan brian,dan amanda het is gewoon een gebed zonder eind,wat dat betreft durven ze allemaal
svetlana
 svetlana - zaterdag 29 maart 2008 - 19:09   quote  deeplink  
Huubje is een zielige klootzak !!!
groetjes van Rusland ;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 20:08   quote  deeplink  
Huub is en superasswhole. die gewoon met spoed weg moet en laat hij AMANDA mee nemen.
tino
 tino - zondag 30 maart 2008 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:36 schreef Xanne het volgende:

[..]

Lol. Kijk maar uit, is wel een joods woord, voor jet weet word je afgebrand.
Zoals ik heb gelezen is er een container Huubclan opengetrokken hier.
ja die indruk heb ik ook, zijn zeker op NowLive opgeroepen om hier rotzooi te gaan trappen.
italiangirl
 italiangirl - zondag 30 maart 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:

Het grote verschil met Huub is dat Huub op de persoon speelt (dood van Amanda's vader, hondje, verwensen van lelijke ziektes aan personen etc) en DAT zal hem duur komen te staan buiten de kooi.
Gelukkig is Huub de enigste he mensen.... laat me niet lachen ze kunnen er allemaal wat van in die gouden kooi!
Die rioolrat die het adrres van Cora zomaar over de streams gooit, Amanda die Cora bedreigd en zo kan ik nog
wel even doorgaan. Let wel ik verdedig Huub absoluut niet, maar over familie beginnen etc doen ze allemaal!
frans-06
 frans-06 - maandag 31 maart 2008 - 08:41   quote  deeplink  
het is gewoon een opgeraapt zooitje meer niet,je menig mag je niet geven ,alleen maar schrijven wat er in hun straatje past ,op nowlive mogen ze al niet komen ,dus als je hier wat plaatst is het hommeles

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub snapt het gewoon ECHT niet! - zijn uitspraken zijn toch grapjes...

0.0063810