|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lieke was terug!
Gisteravond kwam Lieke ook nog langs! Ze zorgde voor veel reuring in de Villa. Ze sprak Huub namelijk aan op zijn taalgebruik, wat hij niet zo kon waarderen en als vanouds raakten ze verwikkeld in een fikse discussie. Lieke besloot met Amanda weg te lopen en vertelde haar dat Brian zijn vriendin ook met wat meer respect moet behandelen. De Amsterdamse neemt dit meteen mee en spreekt Brian er op aan als hij haar later onderbreekt in een gesprek. Als hij hier boos om wordt vallen Amanda en Lieke in elkaars armen en moeten allebei huilen... Echte vriendinnen zijn het geworden! Als de ex-Miljonair weer afscheid moet nemen, zegt ze nog tegen Brian dat hij wel lief moet zijn tegen zijn vriendinnetje, maar dit valt in verkeerde aarde. Nou Lieke, wij vonden het, net als Amanda, erg leuk dat je er weer was!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
Nou dan ben je waarschijnlijk wel de enige. Lieke hahahahahahahaha..........als er eentje zich heeft laten naaien en uit het spel laten kicken is het die blonde azijn-muts wel. Als je uit de kooi wil...blijf er dan uit en als je met HUUB NOOIT MEER WILDE PRATEN..DOE HET DAN NU OOK NIET, MEDIA-GEILE MISLUKTE MILJONAIR. aLS HUUB WINT HUURT HIJ 20 lIEKES VOOR DE FUN IN. HAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
89% van de kijkers wilde Lieke terug in de kooi, dus wat the F. LIeke heeft duizend maal meer charisma, dan die tuinkabouter, en dat wil wat zeggen want veel heeft Lieke ook niet, zij is tenminste eerlijk en kruipt Huub niet in zijn hol. Ik hoop dat Huub peuken schijt, net ff iets meer dan nodig is. en hij wil een paar dagen weg, als hij uit de kooi is, doe maar heel ver weg, want hier in je eigen steeg krijg je het echt voor je raap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik vond het wel leuk dat ze er was! Van mij mag ze meteen gastspeelster worden! Even Huub flink op z'n plaats zetten, dat heeft hij nodig! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:09 schreef Boudewijn het volgende:Ik vond het wel leuk dat ze er was! Van mij mag ze meteen gastspeelster worden! Even Huub flink op z'n plaats zetten, dat heeft hij nodig! Met ingang van Maandag, ze is sowie zo beter dan Amanda, want ze geeft echte punten aan, jammer dat dit gilwijf constant er door heen zat te krijsen. verbaal verliest Huub altijd van Lieke, dat maakt hem pas echt over de zeik, hij was zo semi blij dat Claire terug was, doe mij een lol. zij was een surogaat voor Lieke, wel een zielig aftreksel van iets maar een Lieke word zij nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
als ze was blijven zitten had ze misschien een paar miljoen kunnen scoren en nu er in als gastspeler ? wat klopt er niet. Zonde, zij bevestigt de cliche`s over domme blondjes. Ik vindt dat alle blonde mensen haar een rechtzaak aan haar loopse ass moeten plakken...alla Balkenellende versus geert W. wegens imagoschade. Wat een domme muts hahahahahahahaha. Iedereen kan toch zien dat ze voor Huub terug komt. Ze houdt nog steeds van hem. Quinten was gewoon een straftool richting Huub en nu Quinten zijn doel bereikt heeft is Lieke bij de trash, haar natuurlijke habitat, gezet. Hahahahahahahahaha en nu komt ze weer voor de snikkel van Huub. Let maar op hahahahahaha. |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
Lieke...history repeats..Palma is de enige die in de rotte kern van je ziel gekeken heeft. |
|
|
|
|
svetlana
|
|
|
Lieke is cooooooooooooooooooooooooooooooooool !!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Van mij mag Lieke ook erin als gastspeelster, moet ze wel net zo eerlijk zijn naar Claire ls dat zij claimt naar Amanda toe te zijn. Brian lijkt de relatie eindelijk op te geven, nou gelijk heb je. ga lekker met Jaap spelen. die is net zo betrouwbaar als Amanda met tien kerels in de zelfde kamer met een paar flessen wijn. |
|
|
|