BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen behoefte aan affectie

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 12:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Geen behoefte aan affectie

Amanda heeft nog eventjes voor ze met Mike op meubeljacht gaat. Maar voordat de twee worden opgehaald rent ze nog even naar de slaapkamer om haar vriendje een dikke knuffel te geven. Brian ligt nog in bed, dus Amanda gaat nog even naast hem liggen. Ze knuffelt hem en geeft hem een paar kusjes, Brian reageert echter nergens op. Zal hij gewoon doen alsof hij slaapt omdat hij geen behoefte heeft aan Amanda's affectie? Is hij nog steeds boos over de manier waarop Amanda hem gisteren de les heeft gelezen?

bron: tien.tv
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 14:10   quote  deeplink  
Wat onze" Dominant" Brain aan het doen is...ach dat is het trainen van zijn subje en sexslavin. Hahahahaha dat kan iedereen zien. Afstoten..aanhalen..afstoten enz.
"The training of O ". Zoek maar op het net..hahahahahahahahahahahaa.
Let the whip talk.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 14:26   quote  deeplink  
Brian is nog lang niet dominant genoeg. Huub had haar allang afgetraind en weg moffeld. dat was pas tv geweest, die 2 samen en ik gun het ze allebei. Brian heeft een vrouw nodig als Lieke met tegengas, En ontwikkeling.
tino
 tino - zaterdag 29 maart 2008 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:10 schreef roepieroepie het volgende:
Wat onze" Dominant" Brain aan het doen is...ach dat is het trainen van zijn subje en sexslavin. Hahahahaha dat kan iedereen zien. Afstoten..aanhalen..afstoten enz.
"The training of O ". Zoek maar op het net..hahahahahahahahahahahaa.
Let the whip talk.
schijnt hij toch nog wat van Huubje te hebben geleerd
roepieroepie
 roepieroepie - zaterdag 29 maart 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:39 schreef tino het volgende:

[..]

schijnt hij toch nog wat van Huubje te hebben geleerd
Klopt Tino..Huub is dan ook een Meester hahahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 - 14:26 schreef Xanne het volgende:
Brian is nog lang niet dominant genoeg. Huub had haar allang afgetraind en weg moffeld. dat was pas tv geweest, die 2 samen en ik gun het ze allebei. Brian heeft een vrouw nodig als Lieke met tegengas, En ontwikkeling.
De ontwikkeling mist Amanda als geen ander, zij behoort tot de rijken maar an zich met niemand vergelijken. miste een ouder tijdens de opvoeding, in Amanda zie ik een kind uit een achterstand buurt. en geeft weinig tot geen hoop voor de jongeren die nu een leven leiden zonder een opvoeder in hun omgeving, Brian probeert dit te compenseren, maar hij is zelf veel te jong. ik hoop dat hij met spoed iemand met meer opvoeding tegen komt, en meer ontwikkeld, het intelectuele verschil tussen die 2 is te groot, en dat word tegen het einde van het spel steeds beter zichbaar. Amanda denkt te kunnen winnen van Brian en Huub en Jaap. na de laatste 2 stemmingen vandaar haar grote bek, want die is echt omhoog gevallen. zij denkt door LIekes fans de finale met gemak te kunnen redden, ik ben heel benieuwd hoe het voor haar gaat uitpakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Geen behoefte aan affectie

0.0048220