|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian is terug!
De Antilliaan is helemaal vol van Mikes nieuwe onderkomen. "Het is heel mooi en knus. Dilana lag meteen lang uit te snurken in de keuken op de grond. Alles was al ingericht, het was helemaal verzorgd en daar stond ik echt van te kijken. Alle kastjes waren zelfs gevuld. Duo Penotti, noem maar op, alles was er!", vertelt hij enthousiast aan Ricardo en zijn vriendinnetje. "We hebben ook de buurman nog ontmoet, heel aardig was die. Het was heel mooi om Mike daar zo te zien, hij is er echt heel blij mee!", vervolgt Brian nog. Zo te horen zit de voormalig gastspeler dus prima op zijn plek in zijn nieuwe huisje!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nou dat heeft hij niet aan die kabouter te danken, die wenste hij alles toe wat maar schlecht was, alle ziektes en slapen op een bank in het park. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zelfs dit kan huubje niet hebben hij probeerdt brian steed belachelijk te maken wat hem echt niet lukt want huubje je tijd is voorbij dat er alleen maar gratis flimpjes zijn die geplakt en vals zijn gemaakt er zijn nu meer straemers en die neem je niet in de maling mij niet scharminkel mike het beste je kan het laat de haters een grote stront ruiken ze zijn gewend aan die kleine van huubje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik wilde vandaag voor het eerst eens op nowlive gaan kijken en daar een paar "leuke" opmerkingen over ons Huubke op het forum zetten, maar ik kon mij zelfs niet registreren. Ik zal het deze week nog eens proberen en dan eens kijken hoe lang ik op dat forum blijf. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
daar krijgen wij de kans niet voor Tino, ze zijn ziek daar. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
dat klopt inderdaad galleiers zo als jullie worden gewoon niet toe gelaten zo is het weg wezen |
|
|
|