BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ex-Miljonair Nadia op bezoek!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ex-Miljonair Nadia op bezoek!

De fontein springt aan en dat betekent dat er bezoek komt! Wie zou het zijn? Een nieuwe gastspeler misschien? Een donkerharige schone stapt uit, het is een oude bekende. Ex-Miljonair Nadia staat op de stoep! Ze komt op bezoek voor haar vriendinnetje Amanda. Ze wordt warm onthaald door Ricardo en Huub. De Oldenzaler neemt haar stilletjes mee naar het kantoor, waar Amanda nog onwetend muziek aan het luisteren is. Haar mond valt open van verbazing zodra ze ziet wie er om de hoek komt gelopen. De twee vallen zonder woorden in een innige omhelzing. "Wat heb ik jou gemist", laat Amanda zich even later ontvallen. Dat wordt flink bijkletsen!

bron: tien.tv
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 20:47   quote  deeplink  
in verwachting, en nog stommer dan ze al was. Brian zei wel hoeren! geloof mij, wat heeft zij gezien dan? clipser.com? laat zij zich lekker bezig houden met Dennis, heeft ze meer dan genoeg toch? ik zou graag bandopname horen van die bevalling. kolere wat een giller.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 20:48   quote  deeplink  
wel lachen Nadia met Brian niet, Amanda moet Dennis niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ex-Miljonair Nadia op bezoek!

0.0044379