BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Herenigde hartsvriendinnetjes

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Herenigde hartsvriendinnetjes

Als Nadia iedereen begroet heeft neemt Amanda haar snel mee naar de Chill Room. De Amsterdamse zal op dit moment ook wel behoefte hebben aan een luisterend oor gezien de problemen op relatiegebied. Ook de nodige babyperikelen komen aan bod en gelukkig gaat alles goed met moeder en de baby. "Ik ben zo blij dat het stopt! Dan ben je tenminste ook weer thuis", roept Nadia uit. Amanda knikt. "Je ziet er echt zwanger uit!", jubelt ze ineens. "Ik heb ook echt respect voor zwangere vrouwen, het is niet zo maar iets. Ik ben ook heel emotioneel, en Dennis zorgt zo goed voor me, maar ik gedraag me wel een beetje als een prinsesje", biecht ze op. Wat een gezellig gekeuvel, die meidenpraat heeft Amanda vast en zeker gemist!

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 22:08   quote  deeplink  
Gelukkig heeft ze nog net kunnen zeggen dat ze moet stoppen met dat zuipen van haar. De enige waarheid die uit dat strotje van haar kwam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Herenigde hartsvriendinnetjes

0.0045239