|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Ook Nadia valt over Brians gedrag...
De dames zitten nog steeds gezellig samen in de Chill Room en Nadia snijdt een gevoelig onderwerp aan. "Ik krijg echt af en toe het idee dat je angstig van hem wordt", laat ze haar vriendinnetje weten. "Ja, maar ik val natuurlijk op dominante mannen", legt Amanda uit. "Maar af en toe gaat hij te ver", voegt ze eraan toe. "Je doet het echt supergoed maar ik vind dat Brian af en toe wat meer respect naar jou moet tonen", laat Nadia nog weten. "Maar is dat niet omdat jij mijn vriendin bent, want Lieke zei het ook al", vraagt Amanda zich af. "Nee! Want mijn vriendinnen en mijn moeder en oma zeggen het ook", beargumenteert de donkere schone. Maar dan is het tijd om het weer over stijltangen te hebben en laten de twee het onderwerp Brian even rusten. Zou Amanda het er na Nadia's vertrek weer tegen haar vriendje over beginnen?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
inderdaad bonnie, stokers, zijn ze daarom de kooi in gestuurd, ik heb geenvan beide horen zeggen dat Amanda een keer haar scheur moet dichthouden,Brian niet zo moet kleineren, dat ze niet had moeten zeggen anders speel je maar met Huub. alles wat Amanda eruit gooit mag, en alles wat Brian doet is verkeerd sodemieter op. Ik heb Amanda ook nooit angstig gezien voor Brian, als zij bang was Voor Brian zou ze haar kop wel vaker dicht houden misselijk mokkeltje. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
helemaal gelijk Izzie, ik zou soms ook tierelier van haar worden. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nadia wat te denken van het gedrag van jou, hoe heb jij dennis vernedert om met luc het bed te delen, vergeten soms? |
|
|
|
|
|