BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: En ze vertrekt weer!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: En ze vertrekt weer!

Het is weer tijd voor Nadia om te gaan. De klok staat nog maar op acht seconden en de twee dames lopen arm in arm naar de woonkamer toe. Ze knuffelt Huub en kust Claire. "Verwen hem maar goed schatje!", laat ze haar over Huub weten. "Ja, jij hebt je kans verkeken!", roept hij naar Nadia. "Ik vind gewoon dat jullie Huub eruit moeten stemmen!", vervolgt de donkere schone. Dan geeft ze Jaap een dikke knuffel en loopt ze lachend naar de Private Room waar ze Brian gedag zegt. "Zorg goed voor jezelf", drukt hij haar op het hart. "En jij voor Amanda!", antwoordt ze. Na nog wat snoepjes gepakt te hebben huppelen de dames naar het bordes. "Ik ga je missen!", zegt Nadia. "Ik hou van jou", laat Amanda weten. "Je kan altijd bellen!", voegt ze eraan toe. Dan nog een knuffel en nog een kus en nóg een knuffel en Nadia stapt in de auto en rijdt weer de gouden poort uit...

bron: tien.tv
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 22:06   quote  deeplink  
Naar mijn mening neemt Nadia wraak voor alles wat Brian en Amanda over Dennis hebben gezegd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 22:15   quote  deeplink  
Volgens mij moet je blind zijn als je niet ziet dat het gevoel van Brian voor Amanda de kooi al verlaten heeft. die relatie is kapot, geen vrijpartij helpt hier nog bij, dus dat word een viesspel, in plaats dat ze hem nu met rust laat, maar nee, zielig gaan zitten doen naast hem, rot op, ga lekker naar Ricardo ofzo. laat Brian met rust.hij verdraagt je niet meer, heb je dat nu nog niet door? Het zal toc niet de eerste keer zijn dat je gedumpt word?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: En ze vertrekt weer!

0.0050680