|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Brian mokt?
Terwijl Amanda luid praten van haar avondmaal geniet, zit Brian nog steeds piekerend voor zich uit te kijken. Hij zit alleen in de Private Room en staart stilzwijgend voor zich uit. Amanda stelt Jaap en Ricardo vrolijk op de hoogte van het wel en wee rond Nadia en Dennis. "Ik heb me echt helemaal stuk gelachen", laat ze stralend weten. "Gisteren Lieke, dat was ook zo leuk!", vervolgt ze. Maar goed, snel zal ze toch weer met Brian moeten praten. Laten we hopen dat de twee er snel uitkomen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
meisje laat hem los hij is helemaal gek en hij wil jou alleen maar voor in de kooi straks heeft hij je niet nodig alleen deze 2 maanden en dan kan je oprotten want dan gaat hij naar zijn tamara |
|
|
|
|
bonnie300
|
|
|
als of zij zo gemakkelijk is ik zou ook gek worden van amanda ze kan zo drammenen onredelijk zijn wil alijd haar gelijk hebben en tetterd door alles en iedereen heen met haar groote bek ze kan ook lief zijn als ze sex wil en soms slaat ze de speikers op de kom met huub maar ik kan me zo aan dat mens ergeren |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
meisje sta op en ga een feestje bouwen met ricardo en laat hem daar maar zitten mokken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 - 21:58 schreef bonnie300 het volgende:als of zij zo gemakkelijk is ik zou ook gek worden van amanda ze kan zo drammenen onredelijk zijn wil alijd haar gelijk hebben en tetterd door alles en iedereen heen met haar groote bek ze kan ook lief zijn als ze sex wil en soms slaat ze de speikers op de kom met huub maar ik kan me zo aan dat mens ergeren ik sta in zijn geheel achter jouw uitspraken, |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ze laad zich weer in pallen morgen vroeg moet hij weer neuken en amanda hang weer in zijn nek doe het nie meisje dan word hij para en gek slaad door hopelijk vertrekt hij dan of als ie te ver gaat exit |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Amanda is altijd degene die dagelijks wil paalen, zij mokt wanneer hij geen zin heeft. dus mijn idee? zij is als de dood dat ze terug zal moeten naar minder. zij weet dat ze nooit een tweede Brian krijgt. wanneer zij hem kwijt is, is zij hem ook echt kwijt. Ik hoop inderdaad dat deze relatie stopt, zij maakt hem helemaal gek. blijft door douwen. en maar aa zijn kop zeiken. man geef de bitch een doodschop, ben je er vanaf. lekker verder met Jaap. Amanda houd jou ook vast voor de finale, zo geraffineerd als de ziekte, zij vertelde Brian zelf, " je denkt toch niet dat ik jou met de miljoenen laat vertrekken? dus wie heeft er meerdere ijzers in het vuur? ik denk allemaal, alleen Jaap staat er alleen voor. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Jammer bonnie hij geeft haar weer haar zin. zo zonde, mrgen maakt ze hem weer geschift. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
het komt wel goed tussen brian en amanda juist omdat ze echt zijn men moet niet vergeten dat het echt niet makkelijker wordt voor ze hoe langer ze in de kooi zijn brian is de meets verdraagzame en geduldige man ja juist omdat hij zoveel temparment heeft en zich toch nog kan inhouden want dat doet hij en amanda is zola vele vrouwen zouden moeten zijn maar ze is nog jong dat vergeten mensen ze staat voor wat ze wil en slikt niets van niemand daar KAN CLAIRE NOG WAT VAN LEREN het leven is niet alleen maar gewoon leuk en eh ik snap het zoals clara |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
zelfs nadia brengt haar op de hoogte over brian ,maar dat kind is zo oerdom,maar de kooi raakt ten einde dus skattie je moet gewoon geloost worden hij zit met jou in zijn maag begrijp dat nou eens,hij gaat toch terug naar zijn tamara of een andere optie natasia ,daar had hij tijdens de kooi ook al wat mee,zij liep hem ook heel de dag achter zijn kont ,en tijdens de kooi ook samen geslapen in een hotel,toen hij zo paranoia was,de enige waar ik veel waardering voor heb is jaap |
|
|
|