BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Laten we vooruit kijken"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 29 maart 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Laten we vooruit kijken"

Amanda heeft genoeg van de stilte tussen haar en Brian en besluit de Chill Room te verlaten. Brian blijft onbewogen achter. De Amsterdamse zoekt haar heil bij Ricardo in de slaapkamer. De twee omhelzen elkaar en vallen zo samen op bed neer. "I love you, you're my b*tch", fluistert de gastspeler tegen Amanda. "Zijn jullie er een beetje uitgekomen?", vraagt hij vervolgens bezorgd. Als de benjamin te kennen geeft dat dit niet het geval is raakt hij enigszins bezorgd. "Jullie moeten wel doorzetten, de finale is in zicht. Blijf vechten!", praat hij haar moed in. Gelukkig vinden we Brian en Amanda even later terug in een innige omhelzing. "Laten we niet achter ons kijken maar vooruit", spreekt Brian wijs. Nu maar hopen dat het ook echt goed blijft gaan!

bron: tien.tv
italiangirl
 italiangirl - zondag 30 maart 2008 - 09:57   quote  deeplink  
alles voor back-up....
janeke
 janeke - zondag 30 maart 2008 - 10:03   quote  deeplink  
maar niet zichzelfs voorschut zetten met een neppe ring
die door je vriend en zijn team mattie bespot wordt voor dat je het om je vinger krijgt zoals clara
wat dacht je van die backup
amanda weet wat ze wil ze heeft geen 10.000 betaald om een klotie erin te houden kijk maar naar clara en huubje
tino
 tino - zondag 30 maart 2008 - 10:35   quote  deeplink  
ja, zo is het natuurlijk wel, Janeke, die kabouter had al dagen staan schreeuwen en alles maar -tig keer gaan herhalen.
Hoeveel messen heeft hij al niet in zijn rug gehad ????, behalve die ene die hem uitschakelt.
italiangirl
 italiangirl - zondag 30 maart 2008 - 11:12   quote  deeplink  
niet voor schut zetten???? haha ik ga helemaal stuk hier
maar mensen hou het even bij het onderwerp , volgens mij gaat dit over Brian en Amanda! en IK denk niet dat er liefde van zijn kant is, en dat is mijn mening
tino
 tino - zondag 30 maart 2008 - 11:50   quote  deeplink  
er is er maar een in de kooi die liefde geeft : De kabouter, maar dan wel aan iedereen, hoeren, verloofdes, homo's enz.enz.enz.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Laten we vooruit kijken"

0.0277709