BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: interview met 1 van Mikes dates, en haar ervaring na de visite.

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 30 maart 2008 - 12:03   quote  deeplink  
Mike is niet my kind of man. Heb mezelf ook niet aangemeld, maar Stefan belde mij op of ik de kooi eens wilde zien van binnen en kennis maken met zijn bewoners. Als Mike mij had uitgekozen dan had er een etentje ingezeten, maar wij wisten al dat hij voor de jongere dame zou kiezen.

Voor mij was het een leuke manier om iedereen een hand te geven en de villa te zien. Maar het was wel een smeerboel daar. De witte tafel plakte en de vloer ook.
Maar de buren waren heel erg aardig en ik heb met een paar van hen een leuk praatje gemaakt.

Brain zou in principe best een aardige man kunnen zijn. Hij is hoffelijk en attent. Kan wel begrijpen dat de vrouwen voor hem vallen als ze hem ontmoeten.
Amanda is een doos die nietszeggend is. Heeeeeel dik opgemaakt. Ze heeft een uitstraling van.....dit is van mij en wat doe jij in mijn huis. Rot op.

Huub is echt een belhamel eerste klas met een leuke lieve lach. Ik moest hem aan zijn moeder denken. Die net zo oud is als ik. Vond ik heel lief van hem.

Claire is gewoonweg een hele lieve knappe, hartelijke lieve meid.

Jaap is een sexueel gefustreerde lekkere dikkerd. Had binnen 1 kwartier de bh van Charlotte in zijn handen. Hij wilde graag haar borsten nakijken en nam haar mee de douche in. Even later kwam hij met de bh als trofee zijn kamer uit. Samen met Huub bracht hij die naar Mike. EVen later belden de buren.....het hoofdstuk bh moet worden afgesloten.

Ricardo was opgemaakt als vrouw en ik moet zeggen....een hele knappe ook nog.

Mike ziet er anders uit in het echt. Best een aardige man, maar niets voor mij.
De buren waren ook erg attent en aardig. Ik had dit voor geen geld willen missen.

De tijd in de villa was een openbaring voor mij. De camera's gingen helemaal aan mij voorbij. Ik had er geen erg in. Vanaf het begin voelde ik mij helemaal op mijn gemak en zou deze ervaring voor geen goud meer willen missen.
=========================================================
Bron 'goldencage'.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2008 door Joseba@headliner --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - zondag 30 maart 2008 - 12:14   quote  deeplink  
m.a.w ook dat is in elkaar gezet, hoogstwaarschijnlijk dus met spoed in elkaar in gezet. voor een goede afsluiting voor TV zoals met alles, dus ook het einde van de Kooi. word mooi in elkaar geflanst. Net als met alles.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: interview met 1 van Mikes dates, en haar ervaring na de visite.

0.0044269