BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vieze verhalen...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 30 maart 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Vieze verhalen...

Het is kennelijk tijd voor wat vieze verhalen in De Gouden Kooi. "Ik heb een keer over mijn zus heen geplast", vertelt Sergio. "Het had wel met leeftijd te maken, want ik was zes", voegt hij er meteen aan toe. "Ik had een vriendinnetje, waarvan ik niet wist dat ze nog in haar bed plaste want ze was dertien", begint Amanda ook een plasverhaal. "Plaste Nena nog in haar bed op haar dertiende?", onderbreekt Brian haar. "Nee, het was niet Nena!", verdedigt ze haar blonde vriendin. "Oh trouwens, Nena is morgen jarig!", herinnert ze zich dan ineens. "Maar goed, ik sliep dus, maar ik voelde ik ineens mijn benen warm worden...", vertelt Amanda haar verhaal verder. "Dat was Nena dus?", vraagt Sergio voor de zekerheid. "Neehee! Dat was een ander meisje!", probeert Amanda nog. "Een vriendinnetje heeft ook eens over mij heen geplast!", roept Claire dan uit. "En ze sliep gewoon door!", vervolgt ze. Amanda heeft haar vorige verhaal niet afgemaakt maar ze bedenkt zich ineens een nog viezer verhaal. "Ik en mijn vriendje hadden altijd een pak drinken naast ons bed. Na een feest lagen we in bed maar we konden niet slapen. We lagen dus te praten en te drinken. Op een gegeven moment vielen we in slaap en toen ik wakker werd ging ik wat drinken. Dus ik pakte dat pak, maar hij had erin geplast!", gilt Amanda. Iedereen gilt het uit van afgrijzen...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Vieze verhalen...

0.0064351