BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Paniek in de tent!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Decency
 Decency - maandag 31 maart 2008 - 00:58   quote  deeplink  
Amanda en Ricardo gingen frituren, helaas heb ik die beelden niet, als iemand ze wel heeft, hoor ik het graag

De paniek was in elk geval erg groot en toch ook weer zo onwijs dom dat het lachwekkend is.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 01:35   quote  deeplink  
Er zijn geen beelden van het begins, alleen op de andere streams zie je Brian die middels een grote lap papier ofzo dichterbij komt en het fornuis uit zet.

we zullen moeten wachten op de tv uitzending :(
Decency
 Decency - maandag 31 maart 2008 - 01:39   quote  deeplink  
Dat is jammer, ik had maar 1 stream op opnemen staan want het proggie loopt hier nog wel eens vast. Volgens mij was het een beste "vlam in de pan" hebben ze dus weer staan sukkelen bij de Febo ;) tnx voor het nakijken Boudewijn.
Trouwens ook fijn om te zien dat je ook weer filmpjes maakt ;)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2008 - 01:39 schreef Decency het volgende:
Trouwens ook fijn om te zien dat je ook weer filmpjes maakt ;)
Voornamelijk alleen ruzies, maar ik sla wel de hele dag alle 4 de streams op :)

Het is de afgelopen maanden sinds Claire erin is (na het Gaby incident) te saai geworden voor mij om filmpjes te maken.
Ik hoop dat zodra dat nep-huwelijk achter de rug is Claire er meteen uit gaat en dat het dan weer los gaat!
Decency
 Decency - maandag 31 maart 2008 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2008 - 02:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Voornamelijk alleen ruzies, maar ik sla wel de hele dag alle 4 de streams op :)

Het is de afgelopen maanden sinds Claire erin is (na het Gaby incident) te saai geworden voor mij om filmpjes te maken.
Ik hoop dat zodra dat nep-huwelijk achter de rug is Claire er meteen uit gaat en dat het dan weer los gaat!
Ik rip ook wel alle dagen, pak juist net weer de momenten uit waar naar gevraagd wordt. De terror komt straks wel weer als de fam.leden komen als gastspelers. Ik denk dat dit ook de reden is dat de spanningen zo hoog oplopen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2008 - 09:43 schreef Decency het volgende:

[..]

Ik rip ook wel alle dagen, pak juist net weer de momenten uit waar naar gevraagd wordt. De terror komt straks wel weer als de fam.leden komen als gastspelers. Ik denk dat dit ook de reden is dat de spanningen zo hoog oplopen.
Denk je echt dat er terror komt met die familieleden erbij?

Ik verwacht juist uber-saaiheid zolang die er zijn want ieder persoon zondert zich helemaal af van de rest omdat ze zoveel bij te praten hebben...
Decency
 Decency - maandag 31 maart 2008 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2008 - 12:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Denk je echt dat er terror komt met die familieleden erbij?

Ik verwacht juist uber-saaiheid zolang die er zijn want ieder persoon zondert zich helemaal af van de rest omdat ze zoveel bij te praten hebben...
Ik verwacht wel een hoop herrie, fam.leden zijn toch een bedreiging voor de ander.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 31 maart 2008 - 13:23   quote  deeplink  
reken maar op herrie, in de tent, kenneth komt, en joris, Huub voelt zich sterker. Brian wil Kenneth in bedwang houden. Amanda's zus heeft nog grotere slabek dan Amanda zelf. Jaap zijn vader is een profiteur van de bovenste plank.die wil alles mee nemen wat lso en vast zit vertelde Jaap, waar Amanda en Huub zeker op gaan reageren, dus word lachen. Dan krijgen we Sandy nog met zijn scherp opmerkingen, waar Huub van over de zeik gaat. men we kunnen het straks niet bij houden. die laatste 2 maanden word echt knallen, maar laten ze nu eerst Claire eruit knallen, want die doet nog minder, dan een luis op een zeer hoofd.en in de tussen tijd houd zij Huub ook weg van aktie, beetje opgebrand lijkt hij wel, de maandjes gaan tellen, maar met LIeke nog geen uur in de tent en ja hoor was weer bingo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Paniek in de tent!

0.0060989