|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Was Liekes interesse in Huub oprecht?
"Ik gun haar het beste, maar wie houdt ze nou voor de gek? Ik vind het waardeloos als ze zo doet", vervolgt Huub zijn betoog tegen Herma. "Iedereen houdt elkaar toch voor de gek hier. En daar doe jij net zo hard aan mee", is Herma's opinie. "Ja, maar ik heb mezelf nooit anders voorgedaan dan ik ben", reageert Huub fel. Herma vertelt dat ze van het weekend beelden heeft teruggekeken uit 2006. "Jij hebt zoveel geflikt, en zoveel mensen zeer gedaan. Ik had nooit kunnen denken dat dat kleine mannetje, met zijn hoofd naar beneden, dat jij dat was. Nooit gedacht, en kijk nu! Nu loop je soms compleet naast je schoenen", vertelt de huishoudster. "Jij speelt het spel op jouw manier en Lieke doet dat op haar manier." Toch vindt Huub het vervelend dat Lieke zich nu zo negatief over hem uit. "Heb je zo tegen me gedaan omdat je me nodig had, of omdat je me echt leuk vond?", vraagt hij zich hardop af. Tja, of we daar ooit achter zullen komen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
tino
|
|
|
nee huubje, de waarheid kun je niet hebben, dat is moeilijk voor je, zelfs Herma bevestigd dit nu ook weer, dat heeft toch iedereen gezien en gehoord, behalve die drie-en een halve Fan van je hier op dit forum. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nee die 5 huub haters die hier op zitten,en hun gal spugen ga naar nowlive, moet je kijken hoeveel fans ons huubke heeft hahahahaha,daarom worden jullie geweerd bij nowlive en terecht |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2008 - 21:42 schreef frans-06 het volgende:nee die 5 huub haters die hier op zitten,en hun gal spugen ga naar nowlive, moet je kijken hoeveel fans ons huubke heeft hahahahaha,daarom worden jullie geweerd bij nowlive en terecht echt weer een inhoudelijke reactie van jou. ik zal het je een keer voordoen misschien kan je dan zelf
lieke heeft echt van je gehouden huubje, maar na een tijdje kwam de echte huub naar boven en met die huub kon ze niet leven en daarom kan lieke op dit moment niet meer met je. kijk eens naar je zelf ipv altijd naar een ander |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
ik neem aan dat ik inhoudelijk genoeg ben ik reageer op die 3 en een halve fan op dit forum |
|
|
|
|
|