BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Cora en Jaap...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 01 januari 2008 - 01:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Cora en Jaap...

Jaap en Cora komen wat nader tot elkaar, ze knuffelen en praten. Cora pinkt af en toe een traantje weg aangezien de woorden van Jaap vrij hard zijn. "Ik wil zoveel mogelijk spetterende tv maken en jou kan ik daar bij niet gebruiken...", geeft de grote Miljonair toe. "Ik wil je geen pijn doen", vervolgt hij. "Jou afzweren doet nog meer pijn", antwoordt zij. "Dat wil ik ook niet", reageert Jaap weer terwijl hij zijn meisje weer innig omhelst. Wat een heftige relatiegesprekken zo in het nieuwe jaar!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - dinsdag 01 januari 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Jaap en Cora zijn acteurs (broer en zus). Ze spelen het spel goed mee. Alles wat ze zeggen is (opgedragen) tekst. Ze kunnen allebei huilen op commando. Jaap wint ook de villa. Is allang bekend. Hij is de enige intellectueel in De Kooi. Jaap is slim, volgt een doordachte strategie en is een sympathieke vent. Huub daarentegen is een (door roem) over het paard getild, zelf ingenomen ventje. Hij is is glashard, kent geen mededogen en overschreeuwt zijn eigen kleinheid. Hulde voor Jaap. Hij mag de villa winnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Cora en Jaap...

0.0043921