BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gelooft alleen Claire erin?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 31 maart 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Gelooft alleen Claire erin?

Amanda, Brian en Jaap staan in de keuken. "Lieke zei het al mooi, de enige die erin gelooft, is Claire zelf", herhaalt Brian nog eens. "Dat vind ik bijna zielig", is Jaaps mening. "Helemaal erin meegaan en straks een smack in the face?", vraagt Brian zich af. "Je kan het toch al van Jaap aflezen, die maakt zich helemaal niet druk", uit Amanda. "Sterker nog, ik wil wel zien als we met z'n vieren zitten, hoe Huub zich gaat gedragen", zegt Jaap. "Dat meisje is gewoon zo stom", meldt Amanda. Dan komt Claire de keuken binnen... "En heb je al een mooie jurk uitgezocht? Wij moeten ook wel mooie pakken en jurken voor die dag, of ik moet nog worden weggestemd....", zegt Jaap en trekt een gek gezicht. "Ik hoop dat Lieke komt. Dat zou wel mooi voor de show zijn", lacht hij. "Dat wordt dan een Jerry Springer show", lacht Brian. En de drie gaan nog even verder met het ondervragen van Claire...

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 09:37   quote  deeplink  
zonder woorden......eh, zonder sigaret

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Gelooft alleen Claire erin?

0.0077579