|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Als je straks gedumpt wordt, sta je echt voor lul"
"Als je in april wordt weggestemd, ga je dan nog met Huub trouwen?", vraagt Jaap. "Ja", is Claires antwoord. "Ja je kan ook niets anders zeggen", lacht Jaap. "Maar je bent dan ook deels door Huub weggestemd, ervaar je dat dan niet als backstabben?", vraagt Brian, maar dat is volgens Claire het spel. "Denk je dat Huub dan nog met je gaat trouwen?", vraagt Amanda. "Ja, dat denk ik wel", antwoordt Claire. Amanda vraagt zich af wat Claire ervan vindt dat Huub Sylvia, Jaap en Lieke ook al ten huwelijk heeft gevraagd. Claire zegt dat dat toch niet echt is gebeurd. Amanda maakt duidelijk dat hij Lieke echt heeft gevraagd. "Niet op deze manier in ieder geval", maakt Claire het goed. "Met de ontslagronde niet nee", lacht Amanda. Jaap maakt duidelijk dat het echt mis kan gaan. "Dan ben je echt het haasje en dat gun ik je echt niet", uit Jaap. "Heb je ooit gehoord van het zinnetje: De Gouden Kooi is mijn vrouw en Lieke is mijn minnares", maakt Brian nog duidelijk. "Als je straks gedumpt wordt, sta je echt voor lul, dat besef je toch wel?", probeert ook Amanda nog. "Ja, maar dat interesseert me niet zo, wat andere mensen ervan vinden", zegt Claire. Die Claire, wordt even op de gevaren van het huwelijk gewezen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
hoor wie het zegt,de gouden kooi is mijn vrouw , amanda is mijn minnares ,jij gebruikt haar ook alleen maar,zij word na de kooi ook gedumpt ,zo is het toch brian dat besef jij toch ook wel |
|
|
|
|
tino
|
|
|
Claire vindt alles goed, ze denkt het wel, weet het niet zeker, volgens Clair is het allemaal "in het spel", dat is precies zoals die kabouter haar gehersenspoeld heeft |
|
|
|
|
|