BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Naïef of meesterplan - Claire wordt flink ondervraagd over haar huwelijk - deel 3

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Naief of meesterplan - Claire wordt flink ondervraagd over het aanstaande huwelijk met Huub - deel 3

Claire wordt door Brian, Amanda en Jaap flink aan de hand gevoeld over haar aanstaande huwelijk met Huub (die even buiten de deur is). Voor haar is het een echte verbintenis maar de rest vraagt zich af of ze wel weet dat het alleen maar spel voor Huub is.

Is ze echt zo naïef of speelt ze een meesterlijk spel door Huub te bespelen???

Bekijk eerst deel 1 en deel 2

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 19:09   quote  deeplink  
En een ranzige Jaap krijg je als bonus erbij, bekijk de eerste beelden maar eens :)
fredfik
 fredfik - maandag 31 maart 2008 - 19:20   quote  deeplink  
de jaloesie(zal wel verkeerd geschreven zijn) druipt er van af
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 maart 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2008 - 19:20 schreef fredfik het volgende:
de jaloesie(zal wel verkeerd geschreven zijn) druipt er van af
Vindt je?

Ik vindt het zeer terecht dat ze Claire ervan proberen te behoeden om een zeer grote fout te maken!
Huub doet het puur en alleen voor de show! Denk je nou echt dat hij om haar geeft... ik geloof er helemaal niets van!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 31 maart 2008 - 20:05   quote  deeplink  
Hij ( Huub ) heeft ook wel degelijk duidelijkheid gegeven na zijn motorrijles. Na de 22ste mei, ziet hij geen heil meer in een huwelijk, alleen de kooi heeft een meerwaarde, wat ik het leukste aan deze mededeling vond, was de uitdrukking op Claires gezicht, ik denk niet dat dit onbeantwoord blijft, Huub zal zeker nog ter verantwoording worden georpen door Claire stel ik mij zo voor. want wat heel duidelijk werd voor Claire na de 22ste mei word er niet getrouwd door Huub.
moesie
 moesie - maandag 31 maart 2008 - 20:06   quote  deeplink  
Claire,ga lekker met die kabouter trouwen,en laat je maar lekker voor gek staan door je huubke.of jij moet echt een helder moment krijgen,om huubke te dumpen,samen met jaap dat zou top van haar zijn als ze dat zou doen, dan toont ze karakter laten we hopen , dat ze dat heldere moment nog bij haar op komt de volgende onslagronde.
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 10:15   quote  deeplink  
na 22 mei wordt er niet getrouwd, aldus de kabouter na zijn uitje op de solex, dit zegt toch al genoeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Naïef of meesterplan - Claire wordt flink ondervraagd over haar huwelijk - deel 3

0.0048758