BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Voortreffelijk avondmaal gaat van start!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 31 maart 2008 - 19:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Voortreffelijk avondmaal gaat van start!

Aan tafel is het een en al gezelligheid. Amanda is nog niet van de partij want die maakt in haar lesauto de Nederlandse wegen onveilig. De uiensoep bevalt de Miljonairs prima en ze zijn dan ook niet al te zuinig met complimenten in de richting van kok Erwin. Even lijkt het erop dat de discussie van vanmiddag over het huwelijk weer oplaait, maar Huub maakt er snel korte metten mee. "Als ik van haar verlies ben ik getrouwd met een Miljonair. Ik heb dus liever dat Claire wint want met haar ben ik samen, dus heb ik liever haar erin dan jou of jou", spreekt hij uit naar Brian en Jaap en daarmee is voor hem de kous af. Er volgt een hilarisch momentje als ze erachter komen dat de paashaas die hun laatst met veel bombarie bezocht de uitzending niet gehaald heeft. "Hij was er zo over op aan het scheppen, dit wordt de beste uitzending ooit zei hij!", grinnikt ook kok Erwin. Puur leedvermaak spreekt de Miljonairs doorgaans wel aan ja!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Voortreffelijk avondmaal gaat van start!

0.0055780