|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Voor Amanda een echt romantisch aanzoek!
"Hoe was je weekend?", vraagt Astrid aan Claire als ze net haar soep op heeft. "Ja, leuk!", aldus de Tilburgse. "Ik ben ten huwelijk gevraagd", lacht ze haar tanden bloot. "Wat?", roept de grimelerares uit. "Dat meen je niet!", verbaast ze zich. "Ja echt waar!", laat de blondine blij weten en laat haar lerares de ring zien. "Nou gefeliciteerd!", reageert Astrid verbouwereerd en geeft haar pupil drie zoenen. Als Brian de eettafel passeert met een grote bos rode rozen roept hij luidkeels zijn Amanda. "Ga je nu Amanda ten huwelijk vragen?", vraagt Astrid nieuwsgierig aan de Antilliaan. "Nee!", lacht Brian. "Als ik het doe, doe ik het echt romantisch", reageert hij ad rem. Claire lacht een beetje moeilijk, voelt ze zich soms aangesproken?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Wat een eng mens die Astrid gaat ze Huub helpen met blauwe troep die dagen blijft zitten. Hij heeft weer iemand nodig om wat uit te hale. Jaap vindt het niet leuk. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nou die rat zal zijn mannie nooit ten huwelijk vragen,hij is getrouwd met de kooi, en zijn mannie is zijn onderlegger meer niet |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
laat die blauwe troep maar op het gezicht van die kabouter smeren, kan ij zo bij de grootste kruidenier op de stoep gaan staan : als Smurf |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, goed idee kunnen wij tomaten gooien. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2008 - 09:05 schreef frans-06 het volgende:nou die rat zal zijn mannie nooit ten huwelijk vragen,hij is getrouwd met de kooi, en zijn mannie is zijn onderlegger meer niet ik dacht dat het hier over Huubke ging |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
wie komt er binnen met een grote bos rode rozen?ga je nu amanda ten huwelijk vragen ?kabouter plop lees jij eigenlijk wel.nee klojo jij wil alleen maar lezen wat jou intreseert,dus met name alles maar half ga maar slapen je bent niet meer zo helder kabouter plop |
|
|
|