BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wat te doen met de oorbellen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Wat te doen met de oorbellen?

Herma komt even in de slaapkamer kijken of iedereen wel braaf zijn of haar bedje is uitgekomen. Huub grijpt de gelegenheid aan om de huishoudster even zijn cadeautjes te laten zien. "Kijk nou, deze Swarovski manchetknopen heb ik van fans gehad!", vertelt hij trots. Herma bewondert de glimmende knopen bij Huubs kast. "Ik heb ook nog oorbellen. Wat moet ik daar nou mee?", vraagt hij lachend terwijl hij een doosje met de oorbellen die hij ooit aan Lieke gaf laat zien. "Daar weet jij vast wel raad mee!", lacht Herma. "Nee echt niet! Help me!", blijft Huub volhouden met de oorbellen in zijn handen. "Zet ze op Marktplaats", raadt de huishoudster hem dan aan. Huub moet hier hard om lachen en doet alsof hij het overweegt. "Nee even serieus...", probeert hij dan weer. "Zie het gewoon als mooie herinnering", sluit Herma het onderwerp af. Zou Huub dat kunnen?

bron: tien.tv
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 01 april 2008 - 10:45   quote  deeplink  
Hij oest weer even in de picture staan. Ik hoop dat dat gekwijl met Claire ook eens over is je wordt er misselijk van. Laat ze het in iedergeval eens ophouden met dat uit te zenden. a.u.b.
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 11:13   quote  deeplink  
klef stel
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 01 april 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Ach ze word op deze manier aardig in de peiling gehouden. Hij kleft en bespeelt en spreekt op haar in, gewoon weer brainwash praktijken, Lieke trapte er niet in, Claire wel, het meest lachwekkend is, haar opmerking Naar Brian. ik zou het nooit pikken zoals jij tegen Amanda praat. Maar een hoer onder mijn ogen neuken, is niet leuk, dat was minder prettig.dat was minder. nou Claire dan kan het vanaf hier alleen maar minder worden, want zodra er een nieuw gat vrij komt, hangt Huub hem erin.
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 11:30   quote  deeplink  
exact goed gezien, Xanne

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Wat te doen met de oorbellen?

0.0041301