BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie tussen Huub en Jaap?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 11:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Ruzie tussen Huub en Jaap?

Jaap werkt behoorlijk op Huubs zenuwen zo vroeg in de ochtend. De Oldenzaler is een droom aan het navertellen en Jaap gaat er steeds flauwtjes op in. "Je bent net zo arrogant als je dik bent! Blijf lekker achter je schaakspel zitten! Je moet niet zo arrogant tegen me doen want dat doe je al de hele tijd! Als ik iets persoonlijks zeg doe je er direct cynisch en sarcastisch over", sneert Huub vanuit het niets naar de Briellenaar. Deze lijkt op zijn beurt nergens vanaf te weten en speelt de vermoorde onschuld. "Noem eens iets dan?", vraagt hij dan ook aan zijn kleine kompaan. "Er is genoeg! En één keer is het leuk, twee keer kan ook nog, na drie keer wordt het irritant en bij de vierde keer zeg ik er iets van en dat doe ik nu!", gromt de Oldenzaler door. "Als ik het daadwerkelijk zo zou bedoelen zou ik het beter uitspelen als ik zoiets zei", gaat Jaap dieper op de feiten in. Daarmee veegt hij in een keer het hele voorval van tafel en Huub is weer goed geluimd. "Ik vind het cool dat je dat zegt!", uit hij dan en daarmee is alles weer in orde!

bron: tien.tv
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 11:14   quote  deeplink  
spreek hem niet tegen want anders zijn de rapen gaar
tino
 tino - dinsdag 01 april 2008 - 11:16   quote  deeplink  
Jaap had ook kunnen antwoorden : Jij bent de GROOTSTE klootzak, ondanks dat je maar zo'n klein k'tkereltje bent
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 01 april 2008 - 11:18   quote  deeplink  
Jaap is ook een lafaard maar wel slim. Hij denkt Huub nu niet pissig maken, anders ben ik wel weg, het grootste belang komt in april wanneer er een grote ontslag ronde is, 1 of 2 dagen ervoor max. dan kun je het naar een climax spelen, anders lult Huub zich er alsnog uit.
jetje
 jetje - dinsdag 01 april 2008 - 13:23   quote  deeplink  
Ohh Huub, jij bent een lieverdje zeg.. Jij doet nooit cynisch en sarcastisch... Nee Huub is het lieverdje.. kom op jongens.. Jaap heeft te lang naar die kabouter geluisterd... Er zijn er meer in de GDK... wake up
frans-06
 frans-06 - dinsdag 01 april 2008 - 22:23   quote  deeplink  
nee die rat met zijn del dat zijn lievertjes,eerste klas huigelaars zo,n grote muil dat die del tegen palma heeft zo,n muil moet ze eens open trekken tegen die rat,en tegen haar surogaat moeder,wat dan door gaat als moeder? dan kan ze weer zeggen sorry skattie bha vies zooitje
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - dinsdag 01 april 2008 - 22:30   quote  deeplink  
Huub is de enige huichelaar die iedereen bespeelt, en vertrapt voor zijn eigen genot, de rat en de del gaan het goed doen, en de dikke verdwijnt van het toneel.
frans-06
 frans-06 - dinsdag 01 april 2008 - 22:40   quote  deeplink  
jaap ik hoop nog steeds dat jij gaat winnen,zo niet ga helemaal los ,je kan het

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Ruzie tussen Huub en Jaap?

0.0053241