|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tabitha aan de telefoon!
Dan krijgt Ricardo eindelijk zijn goede vriend Tabitha te pakken, na de felicitaties wil hij nog wat weten. "Ben je trots op je zus?", vraagt hij. "Ik vind het hysterisch ik keek eerst niet zo vaak maar nu wel", luidt het trotse antwoord. "Sorry dat ik er niet bij kan zijn, maar dat gaan we helemaal goedmaken!", zegt Ricardo doelend op het verjaardagsfeest van zijn vriend. Gelukkig vergeeft hij hem meteen. Huub zit naast Ricardo en wil Tabitha ook even spreken. "Ik krijg de telefoon zo nog even terug, je krijgt nu andere een afschuwelijkheid", kondigt hij de Oldenzaler aan. "Ik heb slecht nieuws voor je, ik ga trouwen en niet met jou...", begint Huub. "Maakt niet uit, ik blijf wel on the side", lacht Tabitha. "Ik heb niet je hart gebroken?", vraagt de Oldenzaler voor de zekerheid. "Nee, wel iets anders...", lacht Tabitha. Dan nemen de mannen afscheid en krijgt Ricardo het laatste woord. "I love you zus, geniet van je dag!", sluit de gastspeler dan af. Ricardo en Huub lachen nog in de keuken na om het gesprek...
bron: tien.tv |
|
|