BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: In ondertrouw!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: In ondertrouw!

Huub komt Ricardo en Claire verstoren in de Private Room, want hij heeft goed nieuws. Ze mogen namelijk in ondertrouw! "Wauw!", is Claires blije reactie. "Dus het gaat echt gebeuren nu? Hoe lang moet je in ondertrouw dan zijn?", vraagt Ricardo. Je moet volgens Huub ongeveer zes weken in ondertrouw zijn, dus ze zullen waarschijnlijk in mei ergens trouwen. "Dus ja... Wat is een mooie datum?", vraagt Huub. Hij adviseert Claire meteen dat ze de aankomende dagen maar moet gaan kijken wat ze allemaal op de bruiloft wil. "Het moet natuurlijk wel een sprookjesdag zijn", zegt hij. "Cool! Spannend!", reageert Claire enthousiast. Het plannen kan nu beginnen!

bron: tien.tv
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat er een stemming volgt of ze wel hun geboorte akte mogen halen....en dat die dan geblokt wordt,of er moet een soort bb challenge voor worden gemaakt!!!
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 19:21   quote  deeplink  
Wat een onzin,het huwlijk is geen spelletje,en die domme koe van een Claire denkt echt dat ze heel haar lev en bij Huub blijft???
Haar vorige realitie was met iemand die vel weg moest voor optredens en dergelijke,dus hoe zou dat nu gaan??Blijft Huub elke avond thuis??
En als ze getrouwd zijn,mag hij dan nog zoenen met groupies??

Ik denk dar Claire een grote fout begaat,en ik zeg haar vader,succes met zo'n achterlijke rcistische kwal van een schoonzoon....haal je dochter daar weg voor het te laat is!!!

Bram.....WORDT GASTSPELER!!!!!!!
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 01 april 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Ja natuurlijk volgende week dinsdag zei hij in tilburg lekker makkelijk he clair is er mooi heel je fam
reetje 076
 reetje 076 - dinsdag 01 april 2008 - 21:03   quote  deeplink  
wat een domme fam.ze staan hier achter hoe is het mogelijk ik zou er niet aan moeten denken als dat mijn dochter was
bonnie300
 bonnie300 - dinsdag 01 april 2008 - 21:09   quote  deeplink  
mijn god die huub doet echt alles voor het spel
trouwen??? die clair is goed gek en haar fam ook als ze dit goed vinden
Nikos@Headliner
 Nikos@Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Ik trok mijn dochter er aan haar haren uit,en Huub aan zijn bovenkaak!!!
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 01 april 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Misschien heeft die familie wel geld gekregen net als Natasia haar familie toen.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 02 april 2008 - 05:07   quote  deeplink  
zeker weten en mag produkte van zwartskop leveren he in de kooi en bram big-brother gezeten en nu ook bekend dus daar doe je het allemaal voor niet voor je dochter maar voor je eigen belangstelling je kon toch zie toen haar papie er was wat voor een gladde het was en het was allang bekend dat zij in de finale zou zitten anders kom je niet pas in januari in de kooi wat ze kon veel eerder maar toen had ze het gewijgerd
lisbeth
 lisbeth - woensdag 02 april 2008 - 09:13   quote  deeplink  
Ja het wordt steeds viezer. Het is geen wonder dat Brian het zat is. Hij bedoelde niet met Amanda maar de hele gang van zaken. Er zullen wel instructies gegeven zijn.
Huub liet vannacht ook uit zijn mond vallen dat John de Mol de hele bruiloft betaald ik zou als ouders dit niet pikken dus kan je nagaan wat een vals zootje het is.Eigenlijk niet leuk meer. Enals die idioten dan nog winnen ook zal dat een behoorlijk tegenslag zijn. Hub heeft al gezegt dat hij met een miljonaire trouwd. Dus.................wie het weet mag het zeggen.
Soerabaja
 Soerabaja - woensdag 02 april 2008 - 09:19   quote  deeplink  
Dat huwelijk wordt een regelrechte ramp. Dat heb je toch altijd met trouwerijen waarbij de buitenkant (groot feest, speciale datum, veel gasten, dure kleding) het moet doen.
tino
 tino - woensdag 02 april 2008 - 09:51   quote  deeplink  
het is gewoon een lachertje.
Dat "mensen" zo iets kunnen doen voor geld, geld en nog eens geld. Ze zijn gewoon te lui om te studeren en gewoon met werken een toekomst op te bouwen, maar dit toont wel weer hoe ver Nederland is gezonken, ondanks al dat geroep van bepaalde mensen over normen en waarden.
Er wordt dan gezegd "Ja, het gaat beter in ons land, nou laten ze een avond naar DGK kijken naar Huub en consorten, dan zijn ze meteen helemaal genezen van deze waan-ideeen.
lisbeth
 lisbeth - woensdag 02 april 2008 - 10:00   quote  deeplink  
Met trouwen kan je niet spotten net zo min als met ziektes. Maar inderdaad Tino als er geld mee gaat spelen zijn er altijd wel mensen die er voor in zijn om de kluit te belazeren en wij kijken ook nog. Ik wacht nog steeds op het keren van het tij, misschien zegt Claire op het krusiale moment wel NEE! Dat zou lachen zijn.
reetje 076
 reetje 076 - woensdag 02 april 2008 - 10:34   quote  deeplink  
heeft bram dan zeker geregeld met j. de mol dat hij alles betaald terwijl hij het brian alleen maar gunt zo zei het teminste op tv brian gund ie om te winnen maar broertje bram heeft geen kans gehad bij big-brother he dus mag clair nu winnen he alles is doorgestoken kaart
frans-06
 frans-06 - donderdag 03 april 2008 - 09:13   quote  deeplink  
alles gaat en is toch in opdracht ,ze hebben allemaal een contract moeten tekenen ,en wat de opdracht gevers bepalen moet ook uitgevoerd worden,dus een betere finale kan je niet hebben met veel spektakel,en tino ik ben blij dat jij de dingen nu eens duidelijk in ziet,het is en blijft een progamma van de zotten,normale mensen lenen zich niet voor deze onzin, het is en blijft doorgestoken kaart,een progamma van list en bedrog
tino
 tino - donderdag 03 april 2008 - 09:17   quote  deeplink  
dank je frans
lisbeth
 lisbeth - donderdag 03 april 2008 - 12:55   quote  deeplink  
Zo,zo frans, je kan gelukkig ook nog normaal schrijven. Bravo.
frans-06
 frans-06 - donderdag 03 april 2008 - 13:10   quote  deeplink  
gho lisbeth krijg jij een helder ogen blik nou een applaus voor jou zelf,graag reageren op de bewoners en niet op mij dank u

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: In ondertrouw!

0.0056979