BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het blijft een spel natuurlijk"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 01 april 2008 - 19:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Het blijft een spel natuurlijk"

Ricardo laat de twee tortelduifjes alleen en de twee praten nog even verder. "Het blijft een spel natuurlijk. Het spel staat daarboven, toch?", vraagt Claire aan haar aanstaande. "Ik had dit niet gedaan als het ook niet goed voor mijn spel zou zijn", zegt Huub eerlijk. Maar Claire gaat niet op in. "Volgende week dinsdag?", vraagt ze dan ongelovig. "Ja precies over zeven dagen gaan we in ondertrouw", meldt Huub. Ze rekenen wanneer ze dan kunnen trouwen en komen uit op 20 mei. "Dat zou helemaal mooi zijn, 20 mei trouwen!", zegt Huub blij. "Ja... Dat is wel twee dagen voor de finale hè", maakt Claire duidelijk. De twee knuffelen elkaar nog even goed. "Dat is toch f*cking niet normaal!", zegt Huub blij. Wat de echte datum zal worden is nog even afwachten!

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 02 april 2008 - 09:53   quote  deeplink  
Claire, oh domme Clair, hij geeft het tegenover je nog toe dat hij het voor het spel doet en je zit erbij en kijkt er naar....onbegrijpelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Het blijft een spel natuurlijk"

0.0054290