BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rondemiss

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Rondemiss

Amanda komt fris en fruitig de yogales binnen, precies aan het einde. Goede timing! Nancy maakt van de gelegenheid gebruik om Amanda uit te horen. "Hoe vond je het om te zien dat Brian aan het vechten was, vond je het niet heftig?", vraagt ze aan Amanda. De 20-jarige moet lachen en geeft toe dat ze het niet makkelijk vindt. Brian wil ook nog wat kwijt. "Ik heb vorige week ook weer gevochten hier boven, totaal onveilig", bekent de Antilliaan. Nancy vindt dit nogal dom. "Waarom heb je het gedaan?", vraagt de yogalerares. "Nou ja, hij heeft ook een paar nare opmerkingen over Amanda gemaakt, dan heb ik zoiets: f*ck you!", grapt Brian. Amanda praat eroverheen en zegt dat ze wel eens 'rondemiss' zou willen zijn, iets waar Nancy ook wel eens voor is gevraagd. Dat ze dan halfnaakt moet gaan, maakt haar niets uit. "Iedereen heeft mij in mijn bikini gezien, ik ben elke dag op tv!", zegt Amanda. "Maar, liever niet als Brian moet vechten", voegt de Amsterdamse toe. Dan kan ze zich natuurlijk helemaal niet concentreren!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Rondemiss

0.0083358