BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Er komt veel bij kijken, hoor! "

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Er komt veel bij kijken, hoor! "

"Je hebt me een heleboel te vertellen, meid!", zegt Tilly tegen Claire terwijl ze bezig is met haar nagels. Nadat de Tilburgse haar heeft ingelicht over het aanzoek en de ondertrouw, mijmert ze een beetje over de grote dag. "Het moet een beetje een wijde jurk zijn, boven strak en onder wijd uitlopend", zegt Claire over haar jurk. "En hoe sneller je een keus maakt, hoe langer ze hebben om je jurk op maat te maken", antwoordt Tilly. Ze waarschuwt Claire dat er heel veel komt kijken bij een bruiloft, misschien wel meer dan ze zou denken... Claire heeft natuurlijk wel ideeën over de mooiste dag van haar leven. "Ik wil als het hier kan, dat het buiten is en dat de hele familie kan komen! En alles wil ik een beetje in oosterse sferen. "Je moet echt een plan maken hoor", waarschuwt Tilly. "Misschien is het een goed plan om een weddingplanner in te schakelen", zegt Claire. Tilly heeft haar even aan het denken gezet!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Er komt veel bij kijken, hoor! "

0.0074319