BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb het meeste moeite met seks voor de camera!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik heb het meeste moeite met seks voor de camera!"

Net als de andere Miljonairs wordt Huub geïnterviewd door de journalistes van Televizier. "Inmiddels speel ik piano, heb ik leren dj-en, heb ik motorlessen gehad en bovendien ben ik het beste in manipuleren. Dit is een vaardigheid die me heel ver gaat brengen in het leven", meent de Oldenzaler. Huub weet bovendien zeker dat hij gaat winnen. "Je leert jezelf echt kennen hier, je bent hier niet afhankelijk van je omgeving. Ik weet dat ik de beste kans maak van iedereen!", zegt Huub. Hij vertelt verder dat hij zijn prijs absoluut niet gaat delen met Claire, familie of vrienden. "Ze moeten maar zelf gaan werken voor hun geld!", vindt de kleine Miljonair. Tot slot geeft hij antwoord op de vraag waar hij nou het meeste moeite mee heeft in de Villa. "Het meeste moeite heb ik met seks voor de camera, vooral met je eigen vriendin. Ik heb het natuurlijk wel gedaan, maar het blijft onwennig", luidt zijn verbazende antwoord. Dat hadden we niet van je verwacht, Huub!

bron: tien.tv
tino
 tino - woensdag 02 april 2008 - 15:41   quote  deeplink  
Wat een grootspreker weer...ik hoop dat Claire dit ook eens een keer hoort, dat ze toch moet werken (waar Huubke???), als hij zou winnen.Weer helemaal overtuigd van zichzelf de ingenomen smurf, wat een ontiegelijke kwal dat manneke.
Hij heeft wel moeite met sex voor de camera, nou dat hebben we gezien, leugenaar, maar hij heeft wel "leren" manipuleren, nou ventje, dat heb je niet geleerd, je deed nooit anders.
italiangirl
 italiangirl - woensdag 02 april 2008 - 16:20   quote  deeplink  
hahaha wat een grapjas, dream on huubieboy

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb het meeste moeite met seks voor de camera!"

0.0104360