BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huubs zwakheden

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 02 april 2008 - 16:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huubs zwakheden

De twee Miljonairs vertoeven nog steeds in het kantoor. Brian haalt de ruzie tussen Huub en Jaap van gisterochtend op, hij wil wel eens weten hoe dat precies zit. "Nou als hij tegen mij zegt dat ik net zo arrogant ben als ik dik ben, dan denk ik waar is de inhoud? Dat is toch belachelijk. Dan zeg ik daar wat van", verklaart de Briellenaar eenvoudig. Dan komen ze op de ontslagronde van volgende maand. Volgens beiden is het dé ultieme test voor zowel Huub als Claire om te bewijzen of hun liefde echt is of niet. "Kijk met zijn charmeoffensief waar hij mee bezig is, koken, knuffelen en trouwen. Na 22 mei mag hij alles weer! Alcohol en vrouwen, zijn twee zwakheden. Dan wordt hij niet meer gevolgd. Hij kan geen nee zeggen tegen een blonde dame. Hij kruipt er meteen op", zegt Brian ontzet over Huub. Jaap snapt er ook niets van. "Waarom kan Claire dat niet berekenen? Ze weet toch ook wel hoe het gaat lopen", oppert de grote Miljonair verward. Het is duidelijk hoe de twee over het huwelijk denken!

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 03 april 2008 - 08:57   quote  deeplink  
brainwash, jaap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huubs zwakheden

0.0067999